Total tilauksen uusiminen, laitteiden määrän vaihto

Jik
Jik Viestejä: 13 New Member

Hei, TOTAL tilaukseni on loppunut jokin aika sitten ja olen mahdollisesti ostamassa vuoden lisenssin F-securen TOTAL tuotteeseen. Haluaisin kuitenkin vaihtaa käytettävien laitteiden määrää viidestä kolmeen.

Eli voisiko F-securen väestä joku muuttaa tililläni olevan tilaukseni seuraavaksi:

F-secure TOTAL, yksi vuosi, manuaalinen uusinta, Kolme laitetta.


Kiitos jo etukäteen,

Jik

Vastausvaihtoehdot

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hej @Jik !

    Kävin muokkaamassa tilausta niin että saat sen uusittua My F-Securen kautta.

    Riittää että kirjaudut, niin voit itse valita laitemäärän sekä ajan!

  • Jik
    Jik Viestejä: 13 New Member

    Hei, kiitoksia muokkauksesta, sain tilattua TOTAL palvelun oikealla laitemäärällä. Tilasin tuotteen käyttööni saman tien 24 kuukaudeksi!

    Nyt on kuitenkin ilmennyt ongelma. Ennen ylempänä olevaa yhteydenottoani F-securen yhteisöpalstalla, yritin saada omatoimisesti muutettua laitemäärää tilauksessa siten, että aloitan aiemman viiden laitteen tilauksen uusinnan. Ajattelin, että tämän prosessin aikana voisin muuttaa laitteiden lukumäärää. Tämä ei ollut kuitenkaan mahdollista, joten keskeytin prosessin. Cleverbridge oli kuitenkin tämän jälkeen lähettänyt minulle postia, että maksu koskien viiden laitteen tilausta on myöhässä.

    Otin yhteyttä tämän jälkeen F-secureen tällä foorumilla ja kuten edellä mainitsin, sain tilattua onnistuneesti TOTAL paketin oikealla laitemäärällä (1-3).

    Lauantaina 9.3.22 sain Cleverbridgeltä uuden muistutuksen koskien viiden laitteen tilausta. Tämän jälkeen tilaukseni my f-securessa oli muuttunut tuoksi vanhemmaksi tilaukseksi ja tilillä ilmoitetaan, että tilaus on vanhentunut. Minulla kuitenkin on jostain syystä tuota tilausta jäljellä vielä noin kuusi päivää.

    Otin yhteyttä Cleverbridgen tukeen. He ohjasivat minut ottamaan yhteyttä F-secureen.

    Joten voisiko tuon vanhan viiden laitteen tilauksen poistaa käytöstä ja uudelleenaktivoida äskeittäin ostamani 24kk tilauksen 1-3 laitteelle? Vai aktivoituuko 24kk tilaukseni uudestaan kun tämä erikoinen kuuden päivän tilaus on loppunut?


    -Jik

  • Jik
    Jik Viestejä: 13 New Member

    Muokkaus edelliseen: *lauantaina 9.4.22

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hei @Jik !

    Siellä oli jäänyt jokin maksupyyntö kummittelemaan, hyvä että ilmoitit!

    Peruin kaiken ylimääräisen ja varmistin että tilaus on päivitetty oikein. Kaikki kunnossa!

Hinnoittelu ja tuotetiedot