Tietokone ei ole suojattu ilmoitus vaikka olen uusinut tilaukseni.

Hugelius
Hugelius Viestejä: 4 New Member

"Tietokone ei ole suojattu" ilmoitus vaikka olen uusinut tilaukseni. Ilmoitus tulee vaikka olen nimennyt koneeni samoin kun tilaukseni . Minulla on 3 konetta perheessä 2 pöytäkonetta ja 1 läppäri, mutta uusimmassa w 10 pöytäkoneessa ei lisenssi uudistu enää.

Viestejä yhteensä

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    Jos olet käyttänyt tilauksessa My F-Securea, voit tarkistaa sieltä tilauksesi tilanteen.

    Mikä on syynä siihen, että "tietokonetta ei ole suojattu", huomasitko tietokoneesi näytöllä ilmoituksia?

    Osaisitko tarkistaa Safesta tilausten tilanteen?
    Tai tarkistaa päivitykset ym lokit?

    Win10 on aiheuttanut ongelmia.
    Oliko muissa laitteissa jokin toinen Windows-versio?

    Jollei pöytäkone rupea pelittämään, ota yhteyttä F Securen asiakaspalveluun.

    Näsäviisas




  • Hugelius
    Hugelius Viestejä: 4 New Member

    Kone ilmoittaa että tämän laitteen lisenssi on vanhentunut tai se on poistettu. Olen käynyt My safessa ja siellä on kolmen koneen nimet jotka täsmäävät. Päivityksiä en voi hakea koska tilaus ei ole voimassa. Läppärissä on win10  toisessa pöytäkoneessa on win8,1 ja tässä mihin en saa uusittua tilausta on win10.

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    Jotenkin nyt vaikuttaa sellaiselta, että tilausprosessissa ei kaikki ole ok.

    Lähetän ohjeen sinulle: miten F-Secure SAFE-tilaus uusitaan. Jos siitä olisi jotain apua.
    https://community.f-secure.com/t5/F-Secure-SAFE/Miten-F-Secure-SAFE-tilaus/ta-p/81653

    F-S:n asiakaspalvelu voi tarkistaa tilaus- ja lisenssitilanteesi.
    Asiakaspalvelu avoinna ma-pe klo 8.00-18.00. Puh. 09-2520 5050. Chat:iin F-S:n kotisivuilta, https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support

    Näsäviisas
  • Hugelius
    Hugelius Viestejä: 4 New Member

    Mutta kun kaikki koneet näkyvät my safen tilauskannassa jonka uusin viime viikolla. Sitikään yksi kone ei sitä hyväksy .Auttaisiko jos poistan vanhan asennuksen ja koitan ladata uudestaan?

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    Tuohon en osaa vastata, valitettavasti.
  • Hugelius
    Hugelius Viestejä: 4 New Member

    Asensin uudestaan ja sain kaiken kuntoon Kiitos neuvoista. :)

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    Hyvä jotta onnistuit🔉🎵🎶
Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot