F-Secure Freedome VPN, sähköinen lisenssikoodin aktivointi
Ostin F-Secure Freedome VPN, sähköinen lisenssikoodin netistä (Proshop.fi), mutta en saa sen aktivoitu.
Olen kirjautunut F-Secureen -> Tilaus -> Hallitse tilauksiasi: Lunasta tilauskoodi. Lisättiin juuri ostettu koodi sinne, F-Secure tunnistaa ja hyväksyy koodini, mutta viimeinen "Aktivointi"-stepissä jää pyörimään, kts kuva alle. Mitä voin tehdä nyt? Olen yrittänyt muutama kertoja, eri seliamet ja incogniton-moodeissa, samaa virheellinen lopputulos.
Hyväksytty vastaus
Vastausvaihtoehdot
-
-
Hei @Tp999 !
Sinun osalta löysin vain TOTAL kokeilujakson, jolloin se ei välttämättä kiltisti ota vastaan VPN-koodia. Jos käytössä oleva tuotteesi on VPN, niin voimme toki muokata tiliä täältä käsin niin että koodi toimii. Jos sen kuuluukin olla TOTAL, niin voit ilmoittaa siitäkin niin saamme selvitettyä mistä kiikastaa!
-
Hei @F-Secure_Patrick ,
Kiitos vastauksestasi! Huomasin että minulla on nyt 3 päivät jäljellä. Yritin uudelleen mutta valitettavasti ongelma on edelleen. Sivu pyörii niin kauan että sessio mene umpeen ja kirjaudutaan ulos automattisesti, My F-Securilta. Olen testannut muutama kertoja.
-
-
Hei @Tp999 , @Olpe_ & @Miksa2024 !
Teillä on ilmeisesti asia ratkennut, joko tuen avulla tai itsestään. Kaikki näyttäisi olevan kunnossa!