Ongelmia Safen kanssa One Plus 3 T:llä

Reikäkortti
Reikäkortti Viestejä: 3 New Member
editoi huhtikuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Päivitin keväällä -21 Safen Totaliin.

Käytän nettiä lähes kokonaan kodin Wifi-yhteydellä. Freedome näyttäisi toimivan - kuvake näkyy näytön yläosassa. F-Secure -kuvake näkyi satunnaisesti - nyt ei näyttäisi ilmestyvän näkyviin enää lainkaan.

Mennessäni pari päivää sitten nettipankkiin, näytölle pomppasi ilmoitus: "F-Secure Safen toiminta on pysäytetty, koska sen taustalla toimiminen on estetty." (Tuo ilmoitus on tullut näkyviin muutaman kerran jo aikaisemminkin.) Suljin pankkiyhteyden välittömästi.

Avasin laitteeni F-Secure -sovelluksen > Suojatut maksut ja pankkitoiminnot > Katso miten se toimii >>> Eipä näyttänyt miten se toimii

En päässyt tarkistamaan järjestelmän ilmoitusasetuksia.

Tänään avasin taas F-Secure sovelluksen ja kirjauduin ulos. Avaan sovelluksen uudelleen ja kirjauduin sisään, ja näen ilmoituksen, että kaikki ostamani kolme lisenssiä ovat käytössä, ja että ikään kuin minun pitäisi ostaa uusi lisenssi.

En tarvitse lisää lisenssejä. Enkä pääse näkemään laitteeni tietoja F-Secure -sovelkuksessa (esim. suoritettuja virustarkustuksia enkä muutakaan).

Nyt joka kerta kirjautuessani F-Secure sovellukseen, saan sähköpostiini viestin F-Secureen kirjautumisesta uudella laitteella. Total on asennettu juurikin tälle laitteelle, eli tämä laite ei ole uusi. (Luulen että tämä olisi pääkäyttäjä ja -laite.)

Miten F-Securen saisi toimimaan asiaankuuluvasti?

Ystävällisin terveisin

"Reikäkortti"

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • Reikäkortti
    Reikäkortti Viestejä: 3 New Member

    Hei,

    Minulla on Total paketti 3:lle laitteelle. Alkuhässäkässä jäi Freedome asentamatta kahdelle laitteelle - poissa silmistä poissa mielestä. Nyt etenkin tässä maailmantilaanteessa haluaisin asentaa ne. Kuinka tuo onnistuisi?

    Ladatakseen Freedomin käsittääkseni minun (pääkäyttäjä?) pitäisi "liittää tiliini" muita käyttäjiä lähettämällä heille s-posti. Lienen lähettänyt po. s-postit. Valitettavasti niitä posteja ei löydy enää mistään.

    Ystävällisin terveisin

    "Reikäkortti'

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator

    Hei @Reikäkortti


    Jos haluat ladata omille laitteillesi Freedomen, voit asentaa sen kirjautumalla My F-Secureen sillä laitteella mille haluat ohjelman asennettavan.


    Mikäli haluat lähettää jollekkin kutsun, kirjaudu My F-Secure palveluun, mene kohtaan Freedome, Lisää laite -> jonkun toisen laite.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot