Tietojen synkronointi ei toimi (ID Protection ja Vault)

Valinnat
amalia_
amalia_ Viestejä: 1 New Member

Käytän Androidilla ID Protectionia salasanojen hallintaan. Salasanat synkronoituivat hyvin vanhalla läppärille, jossa oli myös ID Protection. Vaihtaessani läppäriä sovelluksissa ilmeisesti muuttui joku; nyt on jokin yleinen F-secure-sovellus, jonka yhteydessä on Password Vault.

Ongelma on, että vain osa Androidin ID Protectionilla olevista salasanoista näkyy uuden läppärin Vaultissa. Osassa tietueista sen sijaan on kyllä tietueen nimi ja joissain tapauksissa jopa käyttäjätunnus, mutta salasana puuttuu.

Olen kokeillut synkronoida laitteiden tiedot molempiin suuntiin (Androidiin syötetty läppäriltä generoitu koodi ja toisinpäin). Edelleenkään salasanat eivät päivity.

Paras arvaukseni tällä hetkellä on, että puuttuvat salasanat on luotu vanhalla läppärillä. Jostain syystä niiden käsittelyssä on ongelmia.

Mutta miten saan synkronoinnin korjattua?

Kiitos jo etukäteen avusta!

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @amalia_ ja @HeidiÄR !

    Asiakastukeemme on tullut vastaavia tapauksia muutama, ja ongelma on tutkinnassa. Ikävä kyllä tähän ei vielä ole ratkaisua, ellei Total-sovelluksen uudelleenasennus auta (ilmeisesti ei kaikissa tapauksissa).

    Pahoittelemme ongelmasta aiheutunutta häiriötä! Päivitämme lisätietoja tähän ketjuun kun uutta tietoa ongelmasta ilmenee tai viimeistään kun korjaus on saatavilla.

Vastausvaihtoehdot

  • HeidiÄR
    HeidiÄR Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Sama ongelma minulla. Tuotteeni on ollut vuosia ID Protection, jollaisena se näkyy edelleen mobiilissa. Kiinteällä pöytäkoneellani salasanaholvi on osana Totalia, ilman erillistä sovellusta. Hämmästyin, kun hetki sitten olin noutamassa tietokoneella Totalista salasanaa, eikä sitä löytynytkään. Selattuani koko salasanaholvin huomasin 158 salasanasta 26:n "kadonneen". Olin huojentunut, kun totesin, että puhelimen ID Protedtionista ne löytyivät.

    Itseänikin kiinnostaa, miten saan asian korjattua.