ID Protectionin tuki päättyy 31.3.2024

Valinnat
Nettiukko
Nettiukko Viestejä: 43 Enthusiast

Tänään tuli iPhonelle päivitys käytössäni olevaan ID Protection -appiin ja saatesanoina, että tuki ja päivitykset loppuvat tälle sovellukselle maaliskuun lopussa. Tämän jälkeen tulee käyttää F-Secure Total-appia, joka sisältää salasanahallinnan lisäksi myös virustorjunnan, VPN:n yms.

Omassa puhelimessani en voi käyttää Total-apin muita suojausominaisuuksia, koska työnantajani määrittelee sallittavat sovellukset työpuhelimissa.


Kuinka siis toimin jatkossa, saako Total-appia asennettua siten, että siitä on käytössä puhelimessa VAIN salasanaholvi?

Macilla minulla on käytössä Total kaikkine ominaisuuksineen mutta puhelimeen voin asentaa ja tarvitsen ainoastaan salasanahallinnan.

Jos tämä uudistus nyt tekee salasanahallinnan käyttökelvottomaksi puhelimessa, ei tuote enää millään tavalla palvele minua ja vastaa palvelua, jonka aikanaan olen hankkinut. Siinä vaiheessa lopetan kaikkien F-securen palveluiden käytön ja etsin niille korvaavat palvelut.


Tätä asiaa on täällä useasti kästelty mutta mielestäni kertaakaan ei ole F-securen suunnasta saatu tyhjentävää vastausta asiaan.

Kysymys siis F-securen suuntaan: Miten pelkän salasanahallinnan kanssa toimitaan huhtikuun alusta eteenpäin vai olenko silloin entinen asiakkaanne?

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 502 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Nettiukko !

    Tuliko sinulle ilmoitus asiasta suoraan sovellukseen vai luitko siitä App Storessa?

    Se on aivan totta että siirrymme keväällä joustavaan TOTAL-sovellukseen jossa voi itse valita aktiiviset komponentit tilauksen perusteella, joten sinun osalta sen kuuluisi onnistua hyvin jatkaa vain holvilla.

    Mutta tästä ei kuuluisi tulla ilmoitusta vielä, ilmoitathan mikäli sait sellaisen kuitenkin niin selvitän tilannetta.

Vastausvaihtoehdot

Hinnoittelu ja tuotetiedot