CleverBridgeltä ostettu Freedome-lisenssi

teehoo8
teehoo8 Viestejä: 2 New Member
editoi helmikuu 6 kohteessa VPN-yksityisyys

Minulla on Tivian etu F-secure Freedomesta, olen käyttänyt etua usean vuoden ja uusin sen taas. Sain CleverBridgeltä vahvistuksen sähköpostiin, maksoin Paypaylin kautta. Sähköpostissa on ostotosite ja viitenumero. My F-secure -palvelussa näen tuolla sähköpostilla kirjautuessa vain kokeilujakson. Miten saan ostamani Freedome-lisenssin aktivoitua Freedome-sovellukseen tässä tässä tapauksessa? Aiempina vuosina sovellukseen syötettiin lisenssikoodi, nyt se ei onnistu.

Hyväksytty vastaus

• Firmy
    Firmy Viestejä: 1,886 Community Manager
    Vastaus ✓

Hei @teehoo8

Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

Haluamme ilmoittaa sinulle, että esittelimme viime vuonna uuden VPN-järjestelmän, joka mahdollistaa tilausten ja lisenssien hallinnan todella kätevästi My F-Secure -palvelun kautta. My F-Secure -palvelun avulla voit helposti nähdä, millä laitteilla sovellus on asennettu, poistaa lisenssejä, lisätä lisenssejä tai uusia tilauksesi suoraan tililtäsi.

Jos haluat tutustua tarkemmin, voit kurkata nämä linkit:

F-Secure VPN -tilaukset edellyttävät My F-Secure -tiliä - F-Secure Community

Esittelyssä My F-Secure | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides

Nyt siirrytään tilanteeseesi. Näyttää siltä, että olet luonut kokeilujakson F-Secure Totalille 30 päiväksi. On kuitenkin parempi aloittaa puhtaalta pöydältä käyttämällä rekisteröintilinkkiä, jonka Cleverbridge, maksukumppanimme, on lähettänyt sähköpostilla.

Tässä on homman juju: jotta asiat loksahtavat paikoilleen, suosittelen poistamaan kokeilutilisi. Tämä vapauttaa sähköpostiosoitteesi, jotta voit rekisteröityä oikealle tilille. Jos tarvitset apua asian hoitamiseen, katso tästä linkistä: How to delete My F-Secure account - F-Secure Community

Kun tämä on hoidettu, avaa vain se Cleverbridge-sähköposti, klikkaa rekisteröintilinkkiä ja homma on hoidossa!

Onko lisää kysymyksiä? Kerro vain rohkeasti, olemme täällä auttamassa.

Kiitos ja mukavaa päivää!

Firmy
    Community Manager | F-Secure Community
    🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
    🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
    💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
    📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey.

Vastausvaihtoehdot

• teehoo8
    teehoo8 Viestejä: 2 New Member

Minulla on Tivian etu F-secure Freedomesta, olen käyttänyt etua usean vuoden ja uusin sen taas. Sain CleverBridgeltä vahvistuksen sähköpostiin, maksoin Paypaylin kautta. Sähköpostissa on ostotosite ja viitenumero. My F-secure -palvelussa näen tuolla sähköpostilla kirjautuessa vain kokeilujakson. Miten saan ostamani Freedome-lisenssin aktivoitua Freedome-sovellukseen tässä tässä tapauksessa? Aiempina vuosina sovellukseen syötettiin lisenssikoodi, nyt se ei onnistu.

Tämä keskustelu on suljettu.