F-Secure vaatii My F-Secure -tilin kaikille erillisille F-Secure VPN -tilauksille.
Huomautus: F-Secure FREEDOME VPN on hiljattain nimetty uudelleen F-Secure VPN:ksi. Vaikka vanha tuotenimi saattaa edelleen näkyä joissakin tapauksissa, suojan taso pysyy ennallaan.
Huomautus: Tämä artikkeli ei koske sinua, jos olet ostanut F-Secure VPN -tilauksesi App Storesta tai Google Play Storesta.
Tämä artikkeli tarjoaa vastaukset seuraaviin kysymyksiin:
- Miksi minun pitää luoda My F-Secure -tili?
- Milloin tämä tapahtuu?
- Mitä tapahtuu anonymiteetilleni, jos minun on luotava tili?
- Entä jos minulla on edelleen voimassa oleva tilauskoodi?
- Minulla on F-Secure Internet Security tai F-Secure ID Protection ja VPN-sovelluksen tilauskoodi, jonka haluan ottaa käyttöön. Mitä minun pitää tehdä?
- Kuinka uusin F-Secure VPN -tilaukseni?
- Mikä on My F-Secure?
Kun seuraavan kerran uusit F-Secure VPN -tilauksesi, sinut ohjataan My F-Secure - sivulle, jossa sinun on luotava tili, jotta voit aloittaa tuotteen käytön. Sinun tulee täyttää nimesi, sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
Tärkeää: Jos sinulla on jo My F-Secure -tili, jossa ei ole voimassa olevaa tuotetilausta, sinun on ensin poistettava olemassa oleva tili ja luotava sitten uusi tili F-Secure VPN -tilauksellesi . Syynä tähän on se, että käytämme sähköpostiosoitettasi tilin käyttäjätunnuksena, etkä voi käyttää samaa sähköpostiosoitetta uudessa tilissä, ellet poista vanhaa tiliä. Jos olet unohtanut tilin salasanan, valitse Unohditko salasanasi? - linkki My F-Secure - sivulla ja lähetämme sinulle ohjeet salasanan vaihtamiseen.
Miksi minun pitää luoda My F-Secure -tili?
Kun ostat erillisen F-Secure VPN -tuotteen verkkokaupastamme tai jälleenmyyjältä, sinun on luotava My F-Secure -tili, jotta voit aloittaa laitteidesi suojaamisen. Rekisteröityminen vie vain hetken, ja sinulla on kaikki tietosi yhdessä helppokäyttöisessä portaalissa.
Monilla meistä on useampi kuin yksi laite, ja niiden kaikkien suojauksen varmistaminen aina voi olla melko haastavaa.My F-Secure antaa sinulle yleiskatsauksen koko tilauksestasi ja laitteistasi, kun taas sovelluksessa voit hallita vain yksittäisen laitteen suojaustilaa.
Mitä hyötyä siitä on sinulle?
- Sinun ei tarvitse muistaa, mistä löydät tilauskoodisi; et tarvitse enää sellaista
- Tilaus on voimassa kaikille alustoille: Android, iOS, Mac ja Windows
- Tilauksen uusiminen ja hallinta on helppoa
- Helppo jakaa lisenssisi muiden perheenjäsenten ja ystävien kanssa
- Suojaus on helppo päivittää sisältämään muita ominaisuuksia, kuten verkkosuojauksen ja henkilöllisyyden suojauksen
Milloin tämä tapahtuu?
Kun seuraavan kerran uusit F-Secure VPN -tilauksesi, sinut ohjataan My F-Secure - sivulle, jolla voit luoda tilisi.
Mitä tapahtuu anonymiteetilleni, jos minun on luotava tili?
VPN-palvelut eivät voi tehdä sinusta täysin anonyymiä, mutta ne parantavat yksityisyyttäsi ja turvallisuuttasi verkossa.
F-Secure VPN:n avulla voit salata tietoliikenteesi ja piilottaa todellisen IP-osoitteesi. Emme lue liikennettäsi, emmekä tiedä, mikä liikenne on sinun. Emme jaa tai myy liikennettäsi.
Kunnioitamme yksityisyyttäsi ja käsittelemme vain henkilötietoja, joita tarvitaan palveluidemme tarjoamiseen ja kanssasi kommunikointiin. Emme jaa My F-Secure -tilisi tietoja kolmansille osapuolille.
F-Secure VPN -tilauksen ostamiseen syöttämäsi tiedot, kuten maksukorttitiedot, käsittelee verkkokauppa tai sovelluskaupan tarjoaja. Nämä kolmannen osapuolen jälleenmyyjien tietosuojakäytännöt koskevat varsinaista ostoa ja siihen liittyviä toimintoja. F-Securella ei ole pääsyä maksutietoihisi. Lisätietoja on kohdassa F-Secure VPN Privacy Policy.
Entä jos minulla on edelleen voimassa oleva tilauskoodi?
Jos sinulla on voimassa oleva liittymäkoodi, voit jatkaa koodin käyttöä jo aktivoimissasi laitteissa, kunnes tilaus päättyy. Halutessasi voit luoda heti My F-Secure -tilin ja muuntaa sitten tilauskoodin käyttöajaksi.
Jos sinulla on kuitenkin tilauskoodi ja haluat käyttää F-Secure VPN:ää uudessa laitteessa, sinun on luotava My F-Secure - tili välittömästi ja kirjauduttava sitten sisään tilillesi muuntaaksesi tilauskoodin käyttöajaksi. .
Tilauskoodin muuntaminen käyttöajaksi:
- Luo My F-Secure - tili.
- Anna tilauskoodi pyydettäessä.
- Avaa VPN-sovellus.
- Valitse Tilaus > Kirjaudu sisään.
- Anna tilisi tunnistetiedot.
- Toista vaiheet 3–5 jokaisella VPN-sovelluksen sisältävällä laitteella.
Minulla on F-Secure Internet Security tai F-Secure ID Protection ja VPN-sovelluksen tilauskoodi, jonka haluan ottaa käyttöön. Mitä minun pitää tehdä?
Jos sinulla on F-Secure Internet Security (aiemmin F-Secure SAFE) tai ID Protection -tilaus ja olet saanut F-Secure VPN:n tilauskoodin, ota huomioon, että tämän koodin aktivointi muuttaa nykyistä tuotettasi My F- Turvallinen.
Kun annat VPN-tilauskoodin, nykyinen tilauksesi muuttuu F-Secure VPN:ksi ja edellisen tilauksen jäljellä olevat päivät siirtyvät uuteen tuotteeseen. Tämä tarkoittaa, että et voi enää käyttää alkuperäisen F-Secure Internet Security- tai ID Protection -tuotteesi ominaisuuksia, elleivät ne sisälly uuteen sopimukseesi.
Sinulle ilmoitetaan tästä muutoksesta My F-Securessa ennen prosessin suorittamista, ja voit päättää olla hyväksymättä muutosta, jos haluat säilyttää nykyisen tilauksesi.
F-Secure VPN:n aktivointi:
- Kirjaudu sisään My F-Secureen.
- Anna F-Secure VPN:n tilauskoodi.
Jos et halua jatkaa tätä muutosta, älä syötä VPN:n tilauskoodia . Harkitse päivittämistä F-Secure Totaliin, joka tarjoaa täyden verkkosuojauksen, mukaan lukien VPN, identiteettisuojaus ja paljon muuta, muuttamatta nykyisiä tilausominaisuuksiisi.
Kuinka uusin F-Secure VPN -tilaukseni?
Jos sinulla on jo My F-Secure - tili, kirjaudu sisään tilille, valitse Uusi nyt ja seuraa näytön ohjeita.
Jos sinulla ei vielä ole My F-Secure - tiliä, seuraa sovelluksen ilmoituksia tilauksesi uusimiseksi tai mene verkkosivustomme F-Securen VPN-uudistussivulle . Uusimisprosessin aikana sinua opastetaan luomaan My F-Secure -tili.
Jos sinulla on voimassa oleva tilauskoodi, mutta sinulla ei vielä ole My F-Secure -tiliä, luo tili, kirjaudu sisään tilille ja aktivoi lisenssisi syöttämällä tilauskoodisi. Laitteesi, joihin on jo asennettu VPN-sovellus, näkyvät My F-Secure -portaalissa, kun kirjaudut sisään tilillesi jokaisella sovelluksella varustetulla laitteella:
- Avaa VPN-sovellus.
- Valitse Tilaus > Kirjaudu sisään.
- Anna tilisi tunnistetiedot.
Huomautus: Jos et ole suorittanut yllä olevia vaiheita, laitteesi eivät ole enää suojattuja heti, kun tilauksesi päättyy, ennen kuin kirjaudut My F-Secure - tilillesi VPN-sovelluksen kautta jokaisessa laitteessa.
Mikä on My F-Secure?
F-Secureni on suojasi koti. Se on hallintaportaali kaikille tilauksellesi suojatuille laitteille. VPN-tuotteesi hallintaa lukuun ottamatta kaikki tilaukseen liittyvät tiedot ovat saatavilla portaalissa.
Portaali näyttää, milloin tilauksesi päättyy ja kuinka monta ilmaista lisenssiä sinulla on jäljellä. Jos tilauksesi on päättymässä tai lisenssit ovat loppuneet, voit jatkaa tilaustasi tai ostaa lisää lisenssejä portaalin kautta.
My F-Securen kautta voit myös jakaa lisenssisi muiden perheenjäsenten ja ystävien kanssa kutsumalla heidät My F-Secure -ryhmään.