Tilauksen uusimiminen jumissa?

Valinnat
Gorhug
Gorhug Viestejä: 2 Observer
editoi huhtikuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei,

olen ostanut Prismasta lisenssipaketin jatkaakseni TOTAL-tilausta kahdella vuodella. Pääsen tilauksenhallinnassa koodn syöttämisen jälkeen siihen kohtaan jossa lukee

"Tilauskoodisi on voimassa! Haluatko uusia palvelun TOTAL tilauksesi? ",

mutta kun painaa Hyväksy, latausspinneri lähtee pyörimään mutta mitään ei tapahdu, vaikka odottaisi niin kauan kunnes sivusto haluaa potkia ulos toimettomuuden takia. Kokeillut usealla selaimella ja toisella tietokoneella, sama juttu aina. Missä tökkii?

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • Nooris
    Nooris Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Moi!

    Mulla on sama ongelma täällä.

  • ifi
    ifi Viestejä: 2 New Member
    Valinnat

    Ei vaikuta hyvältä. MInulla on 7 laitteen Freedome /3 vuoden subscription voimassa vuoteen 11/23 asti ja kun ostin uuden iPhonen niin sen jälkeen en ole päässyt millään IOS-laitteella käyttämään Freedomea. Lisenssejä on vapaana vielä pari, joten se ei ole siitä kiinni.

    Olisikohan tämä Fsecure -tilin avaamisvaatimus ja sen taustajärjestelmä mennyt hieman perseelleen? NordVPN toimii kuin junan vessa, joten ongelmien jatkuminen on varmin tapa ajaa yli 15 vuotinen asiakassuhde F-securen kanssa alas.

    Tuki, olkaa hyvä ja ottakaa sähköpostitse yhteyttä - teitä kun ei saa enää edes chatin kautta kiinni (ajettu alas ilmeisesti).

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Valinnat

    Hei @ifi


    Jos sinulla on tilauskoodi ja haluat käyttää FREEDOME VPN -palvelua uudessa laitteessa, sinun on luotava My F-Secure -tili ja kirjauduttava sitten sisään tilillesi muuttaaksesi tilauskoodi käyttöajaksi.


    Tilauskoodin muuntaminen käyttöajaksi:

    1. Luo My F-Secure -tili: https://my.f-secure.com/register/freedome-default/
    2. Kun tili on luotu, mene kohtaan "Tilaus" ja anna tilauskoodi sieltä.
    3. Avaa FREEDOME VPN -sovellus.
    4. Valitse Tilaus > Kirjaudu sisään.
    5. Anna tilisi tunnistetiedot.

    Toista vaiheet 3–5 jokaisella laitteella, jossa on FREEDOME VPN -sovellus.


    Chattimme on auki arkisin 8-18, jos chat ei ole sillä hetkellä saatavilla ovat kaikki asiakaspalvelijat varattuna.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot