F-secure selainlaajennus, asenna Firefox laajennus, ei toimi
Hyväksytty vastaus
-
Hei,
Miten Firefox on asennettu? Onko se asennettu normaalisti asennusohjelmalla vai Windows Storesta? Jos asennettu asennuspaketista, onko se asennettu kaikille käyttäjille vai vain yhdelle käyttäjälle? Ja vielä varmistaisin että kyseessä ei ole mikään beta Firefoxista.
Meillä on tunnettu ongelma että Windows Storesta asennettu Firefox ei toimi kunnolla, muiden pitäisi toimia.
Vastausvaihtoehdot
-
-
No tuo ei onnistu, koska laajennus ei asennu Firefoxiin. Kun yrittää ottaa sen käyttöön F-secure asennuksissa tulee siis ilmoitus: Firefoxia ei ole asennettu. Tämä tapahtuu toisessa PC:ssä (Win11) toisessa PC:ssä (win10) kaikki toimii ja esim tuo viittaamasi laajennusten hallinta näyttää tuon Browsing protection kohdan. Edgen kanssa Browsing protection toimii.
-
Sama tilanne kuin Kammolla: uusi PC (Win11), uusi Firefox, jossa EI näy F-securen selainsuojaa edes harmaana. F-safesta kun yritän asentaa Firefox-laajennusta, tulee virheilmoitus, että "Firefoxia ei ole asennettu" - kirjoitan tätä Firefoxissa. Olen lukenut Catch22:ni, mutta tässä yhteydessä ei nyt hymyilytä.
-
Tervehdys @Kammo & @3141592654
Tämä ongelma on parhaillaan tutkittavana meidän teknisellä puolella. Päivittelen tänne kun saan tietooni mitä tehdä!
-
-
Mulla ongelma helpotti sikäli, että F-secure lakkasi herjaamasta, että toimenpiteitäsi tarvitaan, ja tuota firefox laajennusta se ei enää ehdota, Mulla on Chrome ja edge joissa on laajennus ja pankkitoimintojen suojaus toimii niissä. Saa jäädä Firefox tauolle toistaiseksi. odotan tietoja
-
-
Nyt F securen selainlaajennus asentui Firefoxiin normaalisti ja toimii, pankkipalveluissa kytkeytyy päälle. Saa nähdä kuinka kauan toimii koska selainlaajennus on kauan ollut sellainen ettei Firefoxin asetuksissa selain edes välillä löydä F securen selainlaajennusta ja selainlaajennus on aikaisemminkin ollut sellainen että se toimii päivän ja sen jälkeen selain ilmoittaa ettei hyväksy. Nyt taas asentui ongelmitta.
-