Ofte stillede spørgsmål om den nye F-Secure-app, der blev lanceret den 14. februar 2023 Denne artikel giver svar på spørgsmål, du måtte have vedrørende den nye F-Secure-app, og hvordan du overfører fra F-Secure SAFE og F-Secure TOTAL til F-Secure-appen.
Vi har samlet en liste over ofte stillede spørgsmål vedrørende den nye F-Secure-app og F-Secure-tilbuddet fra 14. februar 2023. Listen er ikke udtømmende, og nye spørgsmål vil blive tilføjet, hvis det er nødvendigt. Vi anbefaler, at du vender tilbage til denne artikel, hvis du har yderligere spørgsmål om vores nye tilbud.
Hvad er F-Secure-appen?
Før den 14. februar 2023 skulle du installere separate apps på dine enheder, når du ville beskytte dem mod onlinetrusler, for at beskytte din identitet mod identitetstyveri og for at sikre dine personlige oplysninger, når du bruger ikke-pålidelige netværk, for eksempel åbne WiFi-netværk i lufthavne, hoteller osv. Fra den 14. februar behøver du kun F-Secure-appen for at beskytte dig og dine enheder mod disse trusler, da alle disse beskyttelsesfunktioner nu er tilgængelige i én enkelt app.
I sidste ende er det op til dig at beslutte, hvilke funktioner du vil inkludere i dit abonnement. Senere, hvis behovet opstår, kan du udvide rækken af beskyttelsesfunktioner på appen uden at skulle geninstallere appen.
Jeg har i øjeblikket et F-Secure SAFE-abonnement. Hvordan påvirker det mig?
Vi har gjort overførslen fra F-Secure SAFE til den nye F-Secure-app virkelig nem for dig. Du behøver ikke at gøre noget. Du vil automatisk blive overført til den nye F-Secure-app, og F-Secure SAFE-abonnementsnavnet vil blive ændret til F-Secure Internet Security. Dette nye abonnementsnavn er mere gennemsigtigt og formidler endnu bedre det faktiske formål med sikkerhedstjenesten. Hvis du senere ønsker at føje flere beskyttelsesfunktioner til dit abonnement, kan du tage de ekstra beskyttelsesfunktioner i brug uden at skulle geninstallere appen på din enhed.
Jeg har i øjeblikket et F-Secure TOTAL-abonnement. Hvordan påvirker det mig?
Du vil automatisk blive overført til den nye F-Secure-app. Efter overførslen vil du have de samme funktioner til sikkerhed, privatlivs- og identitetsbeskyttelse i brug, som du havde tidligere, men nu på én enkelt app.
Så snart opgraderingen er færdig, anbefaler vi dig at kontrollere, at du kan finde alle dine adgangskoder og andre personlige oplysninger på den nye F-Secure app. Afinstaller ikke din nuværende F-Secure ID PROTECTION-app, før du har sikret dig, at dine adgangskoder er blevet flyttet til den nye app.
Bemærk: Hvis du kun har brugt F-Secure ID PROTECTION på dine mobile enheder, skal du manuelt flytte dine Boks-data til den nye F-Secure-app. Du kan finde detaljerede anvisninger i, hvordan du flytter dine adgangskoder fra F-Secure ID PROTECTION til F-Secure-appen i følgende hjælpeartikel (gælder for både Android- og iOS-enheder): Flytning af dine adgangskoder fra F-Secure ID PROTECTION-appen til F-Secure-appen på en mobil enhed.
Når den nye F-Secure-app lanceres første gang, vil Windows-versionen af appens VPN til at begynde med mangle App-omgåelsesfunktionen. Funktionen vil dog blive føjet til appen senere.
Jeg har i øjeblikket et F-Secure TOTAL- eller F-Secure SAFE-abonnement. Hvornår får jeg den nye F-Secure-app?
Vi har startet overførslen for vores nuværende brugere. Bemærk dog, at det kan tage et par uger, før du får den nye F-Secure-app. Så snart den automatiske opdatering er afsluttet, bliver din nuværende F-Secure SAFE-app til din nye F-Secure-app. Du kan se, at opdateringen er afsluttet, når din nuværende F-Secure SAFE-app er blevet omdøbt til F-Secure.
Er du mobiltelefon- eller tabletbruger, og din F-Secure SAFE-app er endnu ikke blevet omdøbt til F-Secure? Hvis du har valgt ikke at opdatere apps automatisk i dine enhedsindstillinger, skal du opdatere F-Secure SAFE-appen manuelt til den nye F-Secure-app.
Den nye F-Secure-app er i øjeblikket (24. februar 2023) tilgængelig for alle brugere med enheder, der kører på følgende platforme:
Jeg bruger i øjeblikket F-Secure SAFE som en del af mit F-Secure TOTAL-abonnement. Vil mine nuværende F-Secure FREEDOME VPN- og F-Secure ID PROTECTION-apps fortsat fungere, når jeg har den nye F-Secure-app?
Ja, både F-Secure FREEDOME VPN- og F-Secure ID PROTECTION-apps vil fungere som før, indtil du afinstallerer appene. Vi anbefaler dog, at du i stedet begynder at bruge funktionerne Privacy VPN og Adgangskodeboks i F-Secure-appen.
Bemærk: VPN-software tillader kun én forbindelse ad gangen. Hvis du stadig har F-Secure FREEDOME VPN installeret, skal du sørge for, at du ikke har begge VPN'er slået til på samme tid. Hvis du har slået FREEDOME VPN til og derefter slår Totals Privacy VPN til, holder netværket for tiden op med at fungere, indtil du slår en af VPN-forbindelserne fra.
Jeg har et F-Secure FREEDOME VPN-abonnement. Påvirker denne app-opgradering mig?
Nej, hvis du kun har et abonnement på F-Secure FREEDOME VPN, vil disse ændringer ikke påvirke dig og den enkeltstående app, du bruger. Opgraderingen vedrører kun de kunder, der har brugt vores apps med et F-Secure SAFE- eller F-Secure TOTAL-abonnement.
Jeg har et F-Secure ID PROTECTION-abonnement. Påvirker denne app-opgradering mig?
Nej, hvis du kun har et abonnement på F-Secure ID PROTECTION, vil disse ændringer ikke påvirke dig og den enkeltstående app, du bruger. Opgraderingen vedrører kun de kunder, der har brugt vores apps med et F-Secure SAFE- eller F-Secure TOTAL-abonnement.