Issue:
Ik wil mijn F-Secure Internet Security of antivirus abonnement upgraden naar het F-Secure SAFE abonnement. Wat zal ik doen?
Resolution:
Het is raadzaam om uw huidige F-Secure Internet Security of Anti-Virus- abonnement zo dicht mogelijk bij de vervaldatum te upgraden naar SAFE. Aangezien F-Secure SAFE een ander product is, kunnen de resterende dagen van uw huidige Internet Security- abonnement niet automatisch worden overgedragen naar uw nieuwe F-Secure SAFE abonnement.
Om te upgraden naar F-Secure SAFE, gewoon toestaan dat uw
- webpagina van het product, of;
- door de aankoopoptie F-Secure SAFE selecteren in de verlengings- e-mail die u van F-Secure hebt ontvangen
Terwijl u het aankopen doorloopt, wordt u gevraagd om een My F-Secure account. F-Secure SAFE abonnementen worden geopend en beheerd via de My F-Secure service.
Zodra uw aankopen is voltooid:- Maak een My F-Secure account aan met hetzelfde e-mail dat u hebt gebruikt om de aankopen.
- inschakelen het account uw e-mail op een activerings- e-mail die door F-Secure is verzonden en activeren uw account door op de koppeling in de e-mail klikken. Uw account is bevestigd en aangemaakt.
Omdat F-Secure SAFE een ander product is, moet u het product downloaden en installeren via de My F-Secure service. Volg de onderstaande instructies om F-Secure SAFE op uw apparaten te installeren: U hoeft F-Secure Internet Security of Anti-Virus niet te verwijderen, het wordt vervangen door SAFE. Daarom is het mogelijk dat u midden in de installatie van SAFE op uw Windows wordt gevraagd om de computer opnieuw op te starten, terwijl het vorige product wordt gewijzigd in SAFE.
Article no: 000001014
![powered by Google Translate](https://us.v-cdn.net/6032052/uploads/GB5QKNE9FEQC/greyscale-regular.png)
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.