Issue:
Ik wil mijn F-Secure Internet Security of antivirus abonnement upgraden naar het F-Secure SAFE abonnement. Wat zal ik doen?
Resolution:
Het is raadzaam om uw huidige F-Secure Internet Security of Anti-Virus- abonnement zo dicht mogelijk bij de vervaldatum te upgraden naar SAFE. Aangezien F-Secure SAFE een ander product is, kunnen de resterende dagen van uw huidige Internet Security- abonnement niet automatisch worden overgedragen naar uw nieuwe F-Secure SAFE abonnement.
Om te upgraden naar F-Secure SAFE, gewoon toestaan dat uw
- webpagina van het product, of;
- door de aankoopoptie F-Secure SAFE selecteren in de verlengings- e-mail die u van F-Secure hebt ontvangen
Terwijl u het aankopen doorloopt, wordt u gevraagd om een My F-Secure account. F-Secure SAFE abonnementen worden geopend en beheerd via de My F-Secure service.
Zodra uw aankopen is voltooid:- Maak een My F-Secure account aan met hetzelfde e-mail dat u hebt gebruikt om de aankopen.
- inschakelen het account uw e-mail op een activerings- e-mail die door F-Secure is verzonden en activeren uw account door op de koppeling in de e-mail klikken. Uw account is bevestigd en aangemaakt.
Omdat F-Secure SAFE een ander product is, moet u het product downloaden en installeren via de My F-Secure service. Volg de onderstaande instructies om F-Secure SAFE op uw apparaten te installeren: U hoeft F-Secure Internet Security of Anti-Virus niet te verwijderen, het wordt vervangen door SAFE. Daarom is het mogelijk dat u midden in de installatie van SAFE op uw Windows wordt gevraagd om de computer opnieuw op te starten, terwijl het vorige product wordt gewijzigd in SAFE.
Article no: 000001014
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.