Jos oma sähköposti on jo käytössä, siihen ei pysty yhdistään lisäostoksia?

Tilla
Tilla Viestejä: 4 New Member

Meillä on käytössä perheellä jo F-secure safe, joista yksi laite on minun ja siinä on käytössä oma sähköpostiosoitteeni. Alkuperäinen ostos ei siis ole minun. Nyt ostin itse suojauksia lisää, mutta en pysty hyödyntään uuden viiden laitteen suojausta, koska väittää (aiheellisesti), että sähköpostiosoitteeni on käytössä. Miten saan nyt ostamani suojaukset käyttöön ja yhdistettyä jo olemassa olevalle tilille? Hieman huijattu olo tällä hetkellä.

 

Luulisi, että olisi mahdollista tarkistaa, onko sähköpostitilillä jo suojauksia käytössä ja estää ostos kuin antaa tehdä ostoksen, veloittaa sen ja sen jälkeen vasta selviää, ettei suojauksia saa käyttöön.

Viestejä yhteensä

  • Tilla
    Tilla Viestejä: 4 New Member

    Entäs jos haluan säilyttää molemmat? Kaikki suojaukset 10 kpl kuitenkin halutaan käyttöön.

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei ja kiitos viestistäsi.

     

    Siinä tapauksessa teidän pitää tehdä uusi MyF-Secure-tili toisella sähköpostiosoitteella.

  • Tilla
    Tilla Viestejä: 4 New Member

    Hei,

     

    Kiitos vastauksesta. Tämäkään ei ratkaise ongelmaani. Olen ollut yhteydessä puhelinpalveluunne ja pyytänyt purkamaan kaupan. Sain vahvistuksen purkamisesta mutta vahvistuksessa luki:

     

    Tilaus peruutettu

    Tilauksesi tuotteelle "F-Secure SAFE" on peruttu. Huomaa, että peruuttaminen lopettaa tulevat uusintamaksut mutta tilaustasi ei hyvitetä.

     

     

    Nyt odotan, että veloitusta ei tapahdu, koska en ole myöskään saanut palvelua käyttööni.

  • Tilla
    Tilla Viestejä: 4 New Member

    Uuden tilin luominen ei onnistu, koska ostos on tehty jo käytössä olevaan sähköpostiin. Tällaista optiota ei ikävä kyllä ole eli en pysty jo tehtyä ostosta vaihtamaan.  Tämä olisi ollut looginen ratkaisu mutta järjestelmä ei tarjoa sellaista vaihtoehtoa. Sinänsä olisi hyvä, jos ostoksen voisi esim. viitteellä aktivoida jo käytössä olevaan sähköpostiin. Ei luulisi olevan vaikea toteuttaa?

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei ja kiitos viestistäsi.

     

    Sitten teidän pitää olla yhteydessä puhelin- tai chat-tukeemme asian ratkaisemiseksi:

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot