Freedome poisti tilauksen

heyjack
heyjack Viestejä: 1 New Member

Freedome yhtääkkia lopetti yhdistämisen ja ilmoitti että tilaus on vanhentunut. Yritin syöttää tilauskoodia uudelleen mutta ilmoittaa kesken aktivoinnin että kirjaudu sisään ja kirjautumisen yhteydessä että virheellinen sisäänkirjautuminen yritä uudelleen. Miksi??

Viestejä yhteensä

  • Asyndyn
    Asyndyn Viestejä: 2 New Member

    Sama ongelma. Ja mikä pahinta, ei suostu kirjaamaan sisään. Koska en ole varma passusta yritän sitä muuttaa mutta ei lähetä muuttamis mailia. Joten nyt ei saa vpn päälle mitenkään. 

  • vellu7
    vellu7 Viestejä: 2 New Member

    Hei

     

    Sama vika olen yrittänyt laittaa F-Securelle ko. asiasta jo useamman mailin, mutta ei ole

    mitään yhteydenottoa tullut eikä Freedome toimi.

     

    Aina vaan ilmoittaa, että tilaus vanhentunut yms.

     

    Ei anna OIKEIN HYVÄÄ kuvaa F-Securen kyvystä palvella heiltä palveluja ostavia asiakkaita eli

    maksun  jälkeen ei näytä saavan mitää apua siihen, että saisi F-Securen palvelun toimimaan.

     

    Minulla käytössä Mac Book Pro, mutta kai se pitäisi ko. ohjelmat toimia Macissakin kun siitä olen

    F-Securelle maksanut ?

     

     

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @vellu7  En löytänyt tukipyyntöä sähköpostillasi järjestelmästämme. Voit täältä olla yhteydessä asiakaspalveluumme: https://www.f-secure.com/sv_SE/web/home_se/support

     

    Alkuperäisen ongelman suhteen kysyisin että mikä tuote teillä on käytössä ja mikä versio tuotteesta.

    Nimittäin Freedomeen ei tarvitse mitään sisäänkirjautumista.

  • Asyndyn
    Asyndyn Viestejä: 2 New Member

    Joo ei ennen tarvinutkaan sisäänkirjautumusta. Freedome versio 1.4.3038.0

    Sanoo vaan että "Subscribe now for protection" vaikka vuoden tilasin tossa pari kuukautta sitten. 

    Loginissa yritän muuttaa salasanaa jos siinnä ongelma, mutta ei lähtä muutos viestiä. Otin yhteyttä tukeen mutta sieltä ei viellä mitään vastausta.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Palaamme asiaan tukipyyntösi kautta @Asyndyn

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot