Kirjautuminen ei onnistu
Hyväksytty vastaus
-
Hei @BO23LOuit5y
Olen iloinen voidessani kertoa, että ongelma on ratkaistu onnistuneesti. Olemme auttaneet sinua luomaan My F-Secure -tilin, ja olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa on kirjautumistietosi.
Kun kirjaudut sisään, seuraa ystävällisesti tätä linkkiä vaihtaaksesi salasanasi: Tilin salasanan muuttaminen | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides
Lisäksi voit ladata ja asentaa uuden F-Secure Totalin korvaamaan aiemman F-Secure Internet Security -version. Löydät yksityiskohtaiset ohjeet tästä linkistä: Tuotteen asentaminen tietokoneeseen | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides
Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä auttamassa.
Kiitos ja toivotamme sinulle mahtavaa päivää.
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
Vastausvaihtoehdot
-
-
Hei @BO23LOuit5y
Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.
Olen tarkastellut tilaustietojasi ja näyttää siltä, että olet aiemmin tilannut [VANHA] F-Secure Internet Securityn, joka vaati aktivointia varten tilauskoodin. Valitettavasti tuote ei enää ole myynnissä. Lisätietoja voit tarkistaa tästä linkistä: F-Secure Internet Securityn ja F-Secure Anti-Viruksen myynti lopetetaan - F-Secure Community
Toisaalta huomaan, että olet äskettäin ostanut F-Secure Totalin, joka käyttää My F-Secure -tiliä lataukseen, lisenssin hallintaan ja tilauksen käyttöön. Näyttää kuitenkin siltä, ettet ole vielä rekisteröinyt tiliäsi. Ehdotan ystävällisesti, että rekisteröit tilisi ensin noudattamalla rekisteröintilinkkiä, jonka lähetimme sähköpostitse maksukumppanimme Cleverbridgen kautta. Kun olet luonut tilin, voit ladata sovelluksen vanhan sovelluksen korvaajaksi.
Asennusohjeet löydät tästä linkistä: Tuotteen asentaminen tietokoneeseen | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides
Ole rohkeasti yhteydessä, jos tarvitset lisäapua, sillä olemme täällä auttamassa sinua.
Kiitos ja toivotan sinulle mahtavaa päivää.
Firmy
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters -
Hei
Olen aktivoinut tilini sähköpostiin saapuneen linkin kautta, mutta kun yritän kirjautua tilille, saan näkyviin vain tuon Dear Customer -tekstin eikä sivulta voi edetä suuntaan tai toiseen. Jos klikkaan linkkiä sähköpostissani uudestaan, saan vastaukseksi tekstin, jonka mukaan olen jo tilini aktivoinut.
-
Hei @BO23LOuit5y
Kiitos vastauksestasi.
Tutkin parhaillaan ongelmaa yhdessä taustatiimimme kanssa. Ilmoitan sinulle heti, kun ongelma on ratkaistu.
Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.
Firmy
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters