miten pääsen kaapatusta tilasta pois? Kuka kaiken korvaa?

40910104OJ
40910104OJ Viestejä: 1 New Member
editoi marraskuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

12.3.2023 indentiteettini kaapattiin. Koska olen fyysisesti sairaana ollut, en ole jaksanut toimia sen hyväksi juuri mitenkään.

Saan jatkuvasti viestejä monilta yksityisiltä tai muutamalta yritykseltä, joiden kanssa en ole tekemisissä, että ovat komentoineet julkaisuani. Myös on jokin aika sitten tullut ilmoituksia, että sähköpostiini tai Fbookiin on kirjauduttu paikoista, joissa en edes ole käynyt. Tuo 12.3.2023 koski Facebookia ja samalla meni Messenger. Koska minulla on yhteystiedoissa ihmisiä, enkä voi toimia ilman po sovelluksia, en tiedä miten nuo (tuon) identiteettivarkaan saan vastuuseen teostaan. Otin yhteyttä kyberturvakeskukseen, joka neuvoi tekemään rikosilmoituksen, mutten tiedä ketä tästä syyttää, enkä tässä tilanteessa tiedä miten poliisi voisi auttaa.

Olen myös sangen väsynyt kun aina tuntuu että joku on linjoilla. Tämä algoritmi on päin per----ä.

Vaikka en käytä alkoholia on algoritmin turha kuvitella että menisin koko ajan "halpaan".

Lisäksi olen luottanut liikaa pankkikortilla suorana maksuna meneviin asioiden hoitoihin, kun kortillani on 3 vuoden aikana vedetty summia, joita en ole tilannut? Niiden taustalla lienee jokin saksalainen yhtiö tai Winzip. Pankki ei suostu tutkimaan tai selvittämään, kuka on veloituksen tililtäni vienyt yhtiö/yhteisö!! Summat viety 3 vuonna ja aina samana päivänä. Vaikkei niiden summa yhteensä ylitä 140 €, en voi hyväksyä, että joku jatkuvasti vie rahojani. Veloittajasta ei ilmene mitään. Samaista veloittajaa on moni kysellyt netin sivuilla juuri, ettei tiedä mikä veloitus on.

Voiko mihinkään enää uskoa! Miten tästä eteenpäin. Miten voi kaikki mennä koko aika pieleen.

Hyväksytty vastaus

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot