Total - tuki windows 7 käyttikselle, uusin versio 19

Hannu62
Hannu62 Viestejä: 2 New Member
editoi lokakuu 2023 kohteessa F-Secure Total

Kannettavalla uusin versio ei pysty tekemään virustarkistusta, minkä vuoksi pyytää aina buuttaamaan koneen uusiksi. Eli jostain syystä ei toimi oikein. Onko muilla havaintoja samasta?

Uusin versio asentui normaalisti ja sovellukset muuten käynnistyvät.

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,621 Community Manager

    Hei @Hannu62

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Pahoittelen kuultuani, että sinulla on ongelmia virustarkistuksen kanssa kannettavallasi. Tuleeko virheilmoitus esiin, kun yrität suorittaa manuaalisen tarkistuksen, vai pyytääkö se vain käynnistämään koneen uudelleen?

    Suosittelen tarkistamaan, onko kannettavassasi saatavilla päivityksiä Windowsilta, jotta saat käyttöösi viimeisimmän ohjelmiston. On aina hyvä idea pitää käyttöjärjestelmä ajan tasalla optimaalisen suorituskyvyn varmistamiseksi.

    Lisäksi haluan ystävällisesti muistuttaa, että tukemme Windows 7:lle päättyy pian. Jotta pysyt suojattuna, suosittelen päivittämään käyttöjärjestelmäsi tai harkitsemaan tietokoneen päivittämistä. Tässä on linkki, josta löydät lisätietoja: F-Securen tuki Windows 7:lle päättyy 14. elokuuta 2023 — F-Secure Community

    Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos tarvitset lisäapua. Mukavaa päivänjatkoa!

  • Hannu62
    Hannu62 Viestejä: 2 New Member

    "F-Secure on havainnut virheen ja laite on käynnistettävä uudelleen" ilmoitus tulee, kun laitteen käynnistää ja avaa jonkun sovelluksen. Tämä ongelma tuli esille uusimman päivityksen jälkeen. Onko mahdollista palauttaa edellistä versiota Totalista?

    Tai onko mahdollista toimittaa jotain lokia teille, jos yritätte korjata tilannetta?

    Windows 7 on ajantasalla, kaikki löytyvät päivitykset sisällä. Käyttöjärjestelmää ei voi päivittää uudempaan, koska kannettava on niin vanha.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,621 Community Manager

    Hei @Hannu62

    Olen pahoillani kuullessani, että kohtaat tämän ongelman. Haluan mielelläni auttaa sinua!

    Valitettavasti edelliseen versioon palaaminen ei ole mahdollista yhteensopivuus- ja turvallisuussyistä. Älä kuitenkaan huoli, teemme parhaamme auttaaksemme sinua tilanteessa.

    Voitko kertoa minulle, onko ilmoituksessa virhekoodia? Onko ilmoitus peräisin F-Securesta vai Windowsista? Jos voisit jakaa virheilmoituksen kanssamme, pystymme paremmin auttamaan sinua.

    Lisäksi voit generoida FSDIAG:n laitteellasi ja lähettää sen minulle yksityisviestinä. Se auttaa meitä diagnosoimaan ongelman.

    Tarkista postilaatikkosi, koska olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa on lisäohjeita.

    Kiitos yhteydenotostasi ja ihanaa päivänjatkoa!

Tämä keskustelu on suljettu.