maksu

silverton
silverton Viestejä: 1 New Member
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Tämä oli jollain muullakin. maksu lähti mutta palvelu ei aktivoitunut. Jäikö mulla jotain väliin?

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @silverton

    Tarkistin tilauksesi ja laitoin kuntoon. Ongelma johtui siitä että uusi tilaus oli tehty kirjautumatta F-Secure tilille ja tällöin uusi tilaus ei osannut kohdistua oikein. Olen nyt liittänyt ostoksen tiliisi. Mikäli saat sähköpostin jossa kerrotaan tilauksen peruutuksesta, voit jättää sen huomoitta. Poistin nimittäin yhden avoimen turhan laskun joka löytyi, viesti tulee siitä.

Vastausvaihtoehdot

  • Fsecure_onPASK4
    Fsecure_onPASK4 Viestejä: 1 Observer

    Ihan hirveetä paskaa tää F-Securen "palvelu".

    Ostin lissun kymmenelle laitteelle, kun vanha viiden laitteen lisenssi on vanhentumassa. Tililtä lähti se 85€, mutta nyt mulla on joku yhden käyttäjän lisenssi 15 päivälle?!?!

    Eikä mitään kontaktointimahdollisuutta jne. KURAA!!

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,632 Community Manager

    Hei @Fsecure_onPASK4

    Tervetuloa F-Secure-yhteisösivulle. Kiitos viestistänne.

    Tarkistettuani järjestelmämme huomasin, että olette ostanut F-Secure Totalin 10 laitteelle, mutta teillä ei vaikuta olevan vielä tiliä. Aloittaaksesi, rekisteröidy tilillesi käyttäen Cleverbridgen lähettämää linkkiä ja lataa sovellus tililtä. Kun olet luonut tilisi, tilauksesi päivitetään sovellukseen.

    Lisäksi olen lähettänyt sinulle yksityisviestin rekisteröitymislinkillä. Käytä tätä linkkiä rekisteröityäksesi tilillesi.

    Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Olemme aina täällä auttamassa sinua.

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot