Lisenssin siirtäminen ei onnistu

Vilsukka
    Vilsukka Viestejä: 5 New Member
    editoi July 2023 kohteessa VPN-yksityisyys

Hei,

Olen ostanut verkkokauppa.com teidän freedome lisenssin kolmelle laitteelle. Vaihdoin uuteen iPhoneen ja sivustonne ohje lisenssin siirtoon ei vastaa softaa. Missään vaiheessa ei voi syöttää siirrettävän lisenssin numeroa.

en nyt viitsi maksaa uudestaan ja ostaa uutta lisenssiä täältä ulkomailta.

mikä on ratkaisu?

Tagit:

Tervetuloa!

Rekisteröidy jäseneksi, jotta voit lähettää kysymyksiä, osallistua keskusteluihin, saada ilmoituksia, lähettää yksityisiä viestejä ja muuta. joko olet jäsen? Kirjaudu sisään ja aloita!

Hyväksytty vastaus

• FS_Linda
      FS_Linda Viestejä: 717 Moderator
      Vastaus ✓

Hei @Vilsukka ja @Peukuton22!

FREEDOME vaatii nykyään My F-Secure-tilin. Tilillä voi aktivoida voimassa olevan FREEDOME-koodin. Mikäli My F-Secure-tili löytyy ennestään, jossa on esim. SAFE, FREEDOME-koodin syöttäminen muuttaa tilauksen TOTALiksi.

Tarkistin että teillä näyttää olevan tilauksen tila kunnossa. Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta ja ruuhkasta asiakaspalvelussa.

Vastausvaihtoehdot

• Vilsukka

Ja teidän chat ei ole käytössä tai ei toimi

• Vilsukka

On muuten f-securella maanalaisen huono palvelu. Ohjeet eivät vastaa softaa, f-secure ei itse osallisti po. Palstan keskusteluun ja vian korjaukseen, chatti ei toimi ja aspaan ei saa yhteyttä.

• Peukuton22
      Peukuton22 Viestejä: 2 Observer

Sama täällä, lisenssin uusiminen ei onnistu muualta ostetulla koodilla. Joka ikinen kerta tilauksen uusimisen kanssa sama temppuilu.

• Vilsukka

Kanattaisi korjata softa ja sivustonne vastaamaan nykyhetkeä.

Löysin kyllä ratkaisun itse kokeilemalla ja erehtymällä, reilu kuukauden odottaminen vastaukseen ei ole mitenkään perusteltavissa.

Tämä keskustelu on suljettu.

Tervetuloa!

Rekisteröidy jäseneksi, jotta voit lähettää kysymyksiä, osallistua keskusteluihin, saada ilmoituksia, lähettää yksityisiä viestejä ja muuta. joko olet jäsen? Kirjaudu sisään ja aloita!