Lisenssin siirtäminen ei onnistu

Vilsukka
Vilsukka Viestejä: 5 New Member
editoi heinäkuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Hei,

Olen ostanut verkkokauppa.com teidän freedome lisenssin kolmelle laitteelle. Vaihdoin uuteen iPhoneen ja sivustonne ohje lisenssin siirtoon ei vastaa softaa. Missään vaiheessa ei voi syöttää siirrettävän lisenssin numeroa.


en nyt viitsi maksaa uudestaan ja ostaa uutta lisenssiä täältä ulkomailta.


mikä on ratkaisu?

Tagit:

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @Vilsukka ja @Peukuton22!

    FREEDOME vaatii nykyään My F-Secure-tilin. Tilillä voi aktivoida voimassa olevan FREEDOME-koodin. Mikäli My F-Secure-tili löytyy ennestään, jossa on esim. SAFE, FREEDOME-koodin syöttäminen muuttaa tilauksen TOTALiksi.

    Tarkistin että teillä näyttää olevan tilauksen tila kunnossa. Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta ja ruuhkasta asiakaspalvelussa.

Vastausvaihtoehdot

  • Vilsukka
    Vilsukka Viestejä: 5 New Member

    Ja teidän chat ei ole käytössä tai ei toimi

  • Vilsukka
    Vilsukka Viestejä: 5 New Member

    On muuten f-securella maanalaisen huono palvelu. Ohjeet eivät vastaa softaa, f-secure ei itse osallisti po. Palstan keskusteluun ja vian korjaukseen, chatti ei toimi ja aspaan ei saa yhteyttä.

  • Peukuton22
    Peukuton22 Viestejä: 2 Observer

    Sama täällä, lisenssin uusiminen ei onnistu muualta ostetulla koodilla. Joka ikinen kerta tilauksen uusimisen kanssa sama temppuilu.

  • Vilsukka
    Vilsukka Viestejä: 5 New Member

    Kanattaisi korjata softa ja sivustonne vastaamaan nykyhetkeä.

    Löysin kyllä ratkaisun itse kokeilemalla ja erehtymällä, reilu kuukauden odottaminen vastaukseen ei ole mitenkään perusteltavissa.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot