12 kk tilaus

asiakas123
asiakas123 Viestejä: 1 New Member
editoi toukokuu 2023 kohteessa F-Secure ID Protection

ID PROTECTION tilaukseni on päättynyt. Käytän uudista tilaus toimintoa, joka putkahtaakin heti F-Securen sivulla kirjautumisen jälkeen. Poistan ruksin jatkuvan tilauksen kohdasta, näytöllä teksti vaihtuu osoittamaan, että olen valinnut 12 kk määräaikaisen tilauksen ja minun on itse huolehdittava tilauksen uusimisesta. Teen tilauksen. Maksutiedot kysytään. Seuraava askel on vahvistaa hyväksyväni ehdot, joiden mukaan tilaukseni on automaattisesti uusiutuva jatkuva tilaus. Otan ruksin pois, koska olen jo lähtötilanteessa valinnut määräaikaisen tilauksen ilman automaattista uusimista. Saan virheilmoituksen, että minun on hyväksyttävä jatkuva tilaus automaattisella uusinnalla. Lopetan tilauksen uusimisen yrittämisen ja jään seuraamaan ilmestyykö luottokorttini tapahtumiin veloitus tästä tilauksesta, jota en saa tehtyä.

Koska tässä piti esittää kysymys, niin kysyn voisiko tilausjärjestelmän tuotevalinnan ja maksuosuuden yhtenäistää sillä tavalla, että valittu tuotevalinta olisi mahdollista maksaa?

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @asiakas123,

    ID PROTECTION-tilauksen uusinta tapahtuu My F-Secure-palvelun kautta, mikäli haluat tehdä tilauksen suoraan F-Securen etkä sovelluskaupan kautta.

    Kun olet kirjautuneena My F-Secure-tilillesi, klikkaa "Uusi nyt" ja valitse haluatko uusia pelkän ID PROTECTIONin vai päivittää TOTAL-pakettiin. Jos valitset vain ID PROTECTIONin, jatka kassalle jossa voit valita 5 tai 10 laitteen paketin. Ruudussa on valinta mikäli haluat että tilaus uusiutuu automaattisesti. Alempana sivulla voit valita haluamasi maksuvaihtoehdon ja tarkistaa että tietosi ovat oikein.

    Maksamisen jälkeen tilauksesi päivittyy automaattisesti laitteillesi, joille ID PROTECTION on samalla tunnuksella aktivoitu.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot