Salasanojen tuonti ei toimi

jsk74
jsk74 Viestejä: 3 New Member
editoi toukokuu 2023 kohteessa F-Secure ID Protection

Yritän tuoda salasanoja Keepassista versiosta 2.51.1, mutta ID Protection herjaa minua aina, mutta "virheellinen tiedostomuoto". Olen yrittänyt ajaa csv- ja xml-tiedostoissa. Olen myös yrittänyt muuttaa csv-tiedoston erotinmerkit pilkusta puolipisteeksi. Yritin myös tehdä csv-tiedoston suoraan Excelissä sarakkeilla Ryhmä, Otsikko, Käyttäjänimi, Salasana, URL ja Muistiinpanot, mutta viesti on aina sama "Virheellinen tiedostomuoto".

Alla on alla ID Protection -ohjelmiston tiedot:

Kiinteistön arvo

BlobRevision: 4813582

Luomispäivä: 22.10.2022 23:03

Luottokorttien määrä: 0

PoistettuEntryCount: 0

DeviceId: XXXXXXXXXXXXX

LastSync: 11.11.2022 18:04

Lisenssiaika: 1666469049

LicenseType: key.license

LicenseVerificationStatus: voimassa

LocalTicketCount: 1

Käyttöjärjestelmä: Windows 10 tai uudempi, asiakas, x64

OperatorId: vähittäiskauppa

Salasanan määrä: 2

Pbkdf2Iterations: XXXXXX

Premium: totta

Tilauksen pituus: 30

SyncTicketCount: 0

TenantId: fsecure

UserDataInitalized: tosi

Käyttäjätunnus: XXXXXXXXX

VisibleEntryCount: 2


Edit: PII removed

Hyväksytty vastaus

  • jsk74
    jsk74 Viestejä: 3 New Member
    Vastaus ✓

    Selvitin ongelman itse. ID Protection ei osaa tuoda Keepass ohjelmasta exportattuja csv-tiedostoja, vaan KeepassX nimisestä. Joten latasin KeepassX:n ja exporttasin tunnukseni Keepassista KDB 1.x formaatissa ja importtasin ne KeepassX softaan, josta sitten exporttasin ne csv-muotoon, jonka ID Protectionn ymmärsi.

    Vaihtoehtoisesti voit tehdä itse CSV-tiedoston esim. Excelissä. Sarakkeet tulee olla: Group, Title, Username, Password, URL ja Notes. Kun olet tallentanut csv-tiedoston, avaa se teksti-editorissa ja katso että nimet ovat lainausmerkkien sisällä ja erotinmerkki on pilkku. Esimerkki csv-tiedoston rakenne alla:

    "Group","Title","Username","Password","URL","Notes"

    "Root/Internet","Sample Entry","My user Name","My secret password","keepas.info", "notes here"


    ID Protection ei valitettavasti ymmärrä ryhmiä (group), joten sen sarakkeen voi jättää tyhjäksi.

Vastausvaihtoehdot

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot