Salasanojen tuonti ei toimi

jsk74
    jsk74 Viestejä: 3 New Member
    editoi May 2023 kohteessa Salasanaholvi

Yritän tuoda salasanoja Keepassista versiosta 2.51.1, mutta ID Protection herjaa minua aina, mutta "virheellinen tiedostomuoto". Olen yrittänyt ajaa csv- ja xml-tiedostoissa. Olen myös yrittänyt muuttaa csv-tiedoston erotinmerkit pilkusta puolipisteeksi. Yritin myös tehdä csv-tiedoston suoraan Excelissä sarakkeilla Ryhmä, Otsikko, Käyttäjänimi, Salasana, URL ja Muistiinpanot, mutta viesti on aina sama "Virheellinen tiedostomuoto".

Alla on alla ID Protection -ohjelmiston tiedot:

Kiinteistön arvo

BlobRevision: 4813582

Luomispäivä: 22.10.2022 23:03

Luottokorttien määrä: 0

PoistettuEntryCount: 0

DeviceId: XXXXXXXXXXXXX

LastSync: 11.11.2022 18:04

Lisenssiaika: 1666469049

LicenseType: key.license

LicenseVerificationStatus: voimassa

LocalTicketCount: 1

Käyttöjärjestelmä: Windows 10 tai uudempi, asiakas, x64

OperatorId: vähittäiskauppa

Salasanan määrä: 2

Pbkdf2Iterations: XXXXXX

Premium: totta

Tilauksen pituus: 30

SyncTicketCount: 0

TenantId: fsecure

UserDataInitalized: tosi

Käyttäjätunnus: XXXXXXXXX

VisibleEntryCount: 2

Edit: PII removed

Hyväksytty vastaus

• jsk74
      jsk74 Viestejä: 3 New Member
      Vastaus ✓

Selvitin ongelman itse. ID Protection ei osaa tuoda Keepass ohjelmasta exportattuja csv-tiedostoja, vaan KeepassX nimisestä. Joten latasin KeepassX:n ja exporttasin tunnukseni Keepassista KDB 1.x formaatissa ja importtasin ne KeepassX softaan, josta sitten exporttasin ne csv-muotoon, jonka ID Protectionn ymmärsi.

Vaihtoehtoisesti voit tehdä itse CSV-tiedoston esim. Excelissä. Sarakkeet tulee olla: Group, Title, Username, Password, URL ja Notes. Kun olet tallentanut csv-tiedoston, avaa se teksti-editorissa ja katso että nimet ovat lainausmerkkien sisällä ja erotinmerkki on pilkku. Esimerkki csv-tiedoston rakenne alla:

"Group","Title","Username","Password","URL","Notes"

"Root/Internet","Sample Entry","My user Name","My secret password","keepas.info", "notes here"

ID Protection ei valitettavasti ymmärrä ryhmiä (group), joten sen sarakkeen voi jättää tyhjäksi.

Vastausvaihtoehdot

Tämä keskustelu on suljettu.

Tervetuloa!

Rekisteröidy jäseneksi, jotta voit lähettää kysymyksiä, osallistua keskusteluihin, saada ilmoituksia, lähettää yksityisiä viestejä ja muuta. joko olet jäsen? Kirjaudu sisään ja aloita!