Manuaalinen uusinta epäonnistui ja palautetta.

Natael
Natael Viestejä: 1 New Member

Hei.

Olen yrittänyt nyt yli kuukauden päivät uusia F-secure totaliani, menetin jopa teidän hyvän tarjouksen jolla olisi saanut Totalin käyttöönsä kahdeksi vuodeksi yhden vuoden hinnalla mutta ei, ei onnistu, sillä mitä tahansa teenkin niin saan viestin "Manuaalinen uusinta epäonnistui. Tilauksesi manuaalisen uusimisen peruuttamisessa tapahtui virhe. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme." <- Tämä asiakaspalvelulinkki johtaa kolmannen osapuolen sivulle joka on täynnä äärettömän hyödyttömiä geneerisiä kysymyksiä joita kukaan ei ole kysynyt ja niihin geneerisiä vastauksia joista ei ole hyötyä kenellekään. Tänne foorumiin ei voi postata mitään jos sisältää "ulkoisen linkin"- eli linkin teidän omalle asiakaspalvelusivustolle. :D Asiakaspalvelun chat ei toimi. Ihan kuin F-secure yrityksenä pyrkisi tekemään kaikkensa jotta asiakkaat eivät millään voisi ottaa teihin yhteyttä ongelmatilanteessa.

Teidän tuote on 5/5 mutta nettisivut ja asiakaspalvelu on oikeesti 1/5. Mua ihan oikeesti hämmentää miten Suomalainen tietoturvayritys on onnistunut tekemään näin huonon kokonaisuuden. Saako mitään korjattua vai pitääkö mun vaihtaa teidän kilpailijaan?

Vastausvaihtoehdot