Tilauksen uusiminen/jatkaminen ei onnistu
Hyväksytty vastaus
Vastausvaihtoehdot
-
Hei @samileim!
Kiitos viestistäsi. Nyt pitäisi tilauksen uusiminen onnistua. Huomasin, että vuosien takaa oli jäänyt tilaus avoimeksi, mutta se on nyt peruttu. Jostain syystä nykyään järjestelmä ei enää anna uusia tilausta, mikäli samalla tunnuksella on aiempi maksamaton tilaus (vaikka tämän jälkeen olisi tehty uusia tilauksia onnistuneesti.)
-
Näin korona-kaudella monet itc-yritykset ovat kehittäneet ja sujuvoittaneet tuotteidensa verkkotilaus/lisenssinhallintajärjestelmiään havaitessaan niiden sujuvan käytön lisänneen mm. busineksen kasvua.Samaa olen odotellut my.f-secure.com portaaliltakin,ehkäpä odotukseni jonain päivänä "palkitaan"....😀
-
Hei @Simo99,
Kohdallasi oli sama tilanne kuin viestiketjun luojalla, eli vanha avoin tilaus. Se on nyt peruttu, joten nyt onnistuu uusia tilaus My F-Securen kautta.
-
Hei, minulla sama ongelma kuin tällä sivulla muillakin. Tulee ilmoituksia, että Safen tilaus päättyy huomenna. Kun yritän mennä sitä jatkamaan, niin mistään toiminnasta ei pääse mihinkään. Tulee viesti, että koodi käytetty tai että kuponkia ei löydy, vaikka laitan ymmärtääkseni siihen ihan oikean tilausnumeron. Onkohan minunkin kohdallani jäänyt joku aiempi tilaus sinne avoimeksi?? Olen yrittänyt myös manuaalisen tilauksen kautta, yrittänyt vahvista maksutapaa jne.jne., millään en onnistu jatkamaan nykyistä tilaustani. Odotan yhteydenottoanne sähköpostiini, kiitos.
-
Viiden laitteen lisenssin päivitys toimi vain kahdelle laitteelle . Muille kolmelle tulee ilmoitus, että koodi on jo käytetty. Tee uusi tilaus. Annoin koodin tabletilla reissussa. Yksi lähellä ollut laite päivittyi. Muut laitteet eivät olleet silloin päällä tai online. Tietokone oli eri paikkakunnalla suljettuna. Kaikissa laitteissa oli sama aiempi lisenssi / 5 laitetta.
-
-
Moi kaikille,
Muistutan tässä välissä, että paras tapa selvittää henkilökohtaisia tilauksia on suoraan tuen kautta.
@EskilX, meiltä on jäänyt tämä kommentti välistä – onko kaikki ok nyt, saatiinko tuo uusinta lopulta toimimaan vai tarvitsetko lisäapua?
@Omat; pistän sähköpostiviestiä tulemaan, tuo ei kuulosta normaalilta.