ID protection asennushämminki

eisilo
eisilo Viestejä: 5 Explorer
editoi toukokuu 2022 kohteessa F-Secure ID Protection

Minulla on Total-5 tilaus. Asensin Windows 10 koneeseen uudelleen ID Protection, koska olin nimennyt koneet väärin enkä saanut enää selvää niistä. Poistin vanhan asennuksen ja vapautin yhden lisenssin ja asensin uudelleen. Kummallisinta oli, ettei missään vaiheessa asennusta ohjelma kysynyt, miten nimeän koneen, jolle olen sentamassa. Ohjelma asentui, salasanojen synkronointikin on päällä samantien. Mutta kone ei näyt MY F-securen hallinnassa ollenkaan, vaan lisenssi jäi edelleen vapaaksi. Missähän vika näkymättömyyteen mahtaa olla. Kaikki viisi ID Protectionin asennukset toimivat, mutta lisenssejä on käytetty vain neljä, win 10 konetta ei näy listassa lainkaan.

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @eisilo!

    Jos avaat Windows-koneellasi ID PROTECTION-sovelluksen, ja valitset valikosta kohdan Tilaus, näkyykö siellä oikea tilauksen päättymispäivä? Eli se päivä, mihin asti TOTAL-tilauksesi on voimassa.

    Jos näkyy, tilaus on aktivoitu oikein TOTAL-tilauksesi kautta, ja jos klikkaat "Hallitse tilaustasi"-painiketta, se ohjaa My F-Secure-tilillesi.

Vastausvaihtoehdot

  • eisilo
    eisilo Viestejä: 5 Explorer

    KYllä. tilaus on voimassa. Käyttämättömien lisenssien määrä näyttää My F-Securessa ID Protectionin osalta 1/5, vaikka olen asentanut kaikki viisi. Uudelleen asennuksen yhteydessä Win 10 koneeseen asennusohjelma ei edes kysynyt, minkä nimen koneelle annan. Konetta ei näy lainkaan MY F-Securen ID Protection laitteiden luettelossa.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot