F-secure ohjelma ei asennu

Hawer
Hawer Viestejä: 2 New Member
editoi huhtikuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei!

Minulla on ongelma, kun asennan F-secure Anti-virus kokeilu-ohjelmaa (olen jo ostanut F-secure anti-virus ohjelman PC:lle, 1v ja ajattelin siksi asentaa kokeiluohjelman jonka jälkeen aktivoisin sen) niin tämä kone ei anna sitä asentaa loppuun. Asennus keskeytyy 99% (lukee pitkään lukee "odota" ja 99%), mutta sitten ilmoittaa "Jokin meni vikaan...". Olen ajanut F-securen uninstall tools -ohjelman ja sekä kaikki muiden virustorjuntaohejelmien uninstall-ohjelmat mitä muistan tähän koneeseen ikinä asentaneen sekä olen poistanut kaikki oheisohjelmat, joista muistan F-securen ilmoittaneen ettei ole yhteissopiva.


Kokeilin kokeilla asentaa F-secure SAFEnkin, mutta se ilmoitti ihan samoin. Poistin tietenkin kaikki rääppeet uninstall-ohjelmalla. Jotakin kummallista tässä on?

Olen tehnyt FSDIAG-tiedoston, mutta en tiedä minne sen lähetän jos sitä tarvittaisi.

Vastausvaihtoehdot

  • Purchi
    Purchi Viestejä: 190 Former F-Secure Employee

    Hei @Hawer !

    Tervetuloa yhteisöön ja pahoittelut viivästyneestä vastauksesta!

    Kuulostaapa eriskummalliselta. Tässä tapauksessa suosittelen olemaan tukeemme yhteydessä joko puhelimitse tai chat-tuen kautta. Parempi voisi ehkä olla tuo meidän chat-tukemme, koska sen kautta pystymme tarvittaessa ottamaan etäyhteyden tietokoneellesi ja pääsemme hieman tarkemmin katsomaan mikä tuossa voisi olla vialla. Löydät yhteystietomme täältä.

  • Hawer
    Hawer Viestejä: 2 New Member

    Hei, mihin aikaan chat-palvelu toimii suomeksi ma-pe vaiko vielä viikonloppuisin?

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot