Tilauksen uusiminen/jatkaminen ei onnistu

samileim
samileim Viestejä: 1 New Member

Moi, monessa kohtaa lukee että OSTA NYT, uusi tilaus...jatka tilausta jne. Mistään nappulasta ei kuitenkaan aukea mitään? Tilaukseni on mennyt umpeen jo.

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @samileim!

    Kiitos viestistäsi. Nyt pitäisi tilauksen uusiminen onnistua. Huomasin, että vuosien takaa oli jäänyt tilaus avoimeksi, mutta se on nyt peruttu. Jostain syystä nykyään järjestelmä ei enää anna uusia tilausta, mikäli samalla tunnuksella on aiempi maksamaton tilaus (vaikka tämän jälkeen olisi tehty uusia tilauksia onnistuneesti.)

  • JOnes
    JOnes Viestejä: 411 Rock Star

    Näin korona-kaudella monet itc-yritykset ovat kehittäneet ja sujuvoittaneet tuotteidensa verkkotilaus/lisenssinhallintajärjestelmiään havaitessaan niiden sujuvan käytön lisänneen mm. busineksen kasvua.Samaa olen odotellut my.f-secure.com portaaliltakin,ehkäpä odotukseni jonain päivänä "palkitaan"....😀

  • Simo99
    Simo99 Viestejä: 1 New Member

    Siteeraan nimimerkkiä samileim:

    monessa kohtaa lukee että OSTA NYT, uusi tilaus...jatka tilausta jne. Mistään nappulasta ei kuitenkaan aukea mitään? Tilaukseni on mennyt umpeen jo.

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @Simo99,

    Kohdallasi oli sama tilanne kuin viestiketjun luojalla, eli vanha avoin tilaus. Se on nyt peruttu, joten nyt onnistuu uusia tilaus My F-Securen kautta.

  • Simoliini
    Simoliini Viestejä: 1 New Member

    Hei, minulla sama ongelma kuin tällä sivulla muillakin. Tulee ilmoituksia, että Safen tilaus päättyy huomenna. Kun yritän mennä sitä jatkamaan, niin mistään toiminnasta ei pääse mihinkään. Tulee viesti, että koodi käytetty tai että kuponkia ei löydy, vaikka laitan ymmärtääkseni siihen ihan oikean tilausnumeron. Onkohan minunkin kohdallani jäänyt joku aiempi tilaus sinne avoimeksi?? Olen yrittänyt myös manuaalisen tilauksen kautta, yrittänyt vahvista maksutapaa jne.jne., millään en onnistu jatkamaan nykyistä tilaustani. Odotan yhteydenottoanne sähköpostiini, kiitos.

  • 1Hara
    1Hara Viestejä: 1 Observer

    Viiden laitteen lisenssin päivitys toimi vain kahdelle laitteelle . Muille kolmelle tulee ilmoitus, että koodi on jo käytetty. Tee uusi tilaus. Annoin koodin tabletilla reissussa. Yksi lähellä ollut laite päivittyi. Muut laitteet eivät olleet silloin päällä tai online. Tietokone oli eri paikkakunnalla suljettuna. Kaikissa laitteissa oli sama aiempi lisenssi / 5 laitetta.

  • PerttuA
    PerttuA Viestejä: 1 New Member

    Minulla sama ongelma. Uusin tilauksen ja vaihdoin F-secure safen totaliin. Silti laskuri laskee päiviä ja tilaus ei ole päivittynyt.

  • KäyttäjäPirkanmaalta
    KäyttäjäPirkanmaalta Viestejä: 1 New Member

    Minulla on sama ongelma. Näitä näyttää täällä olevan jokaisella - pitäisikö asialle tehdä jotain??? Tilaukseni vanhenee juuri ja olen tapellut tämän kanssa jo monta päivää. Pikaista vastausta s-postiin kiitos!

  • LLse
    LLse Viestejä: 1 New Member

    Moi, Sama ongelma osta nyt napista ei tapahdu mitään eli tilausta ei saa uusittua. Ihme ongelmia joka vuosi tilauksen uusimisen kanssa.

  • Rantas
    Rantas Viestejä: 1 New Member

    Minulla myös sama ongelma. Tilaus umpeutuu pian eikä tilauksen uusiminen onnistu kun osta napista ei tapahdu mitään, eikä ole mitään koodia minkä voisi lunastaa. Kyseessä Safe.

  • Ansku0
    Ansku0 Viestejä: 1 New Member

    Sama juttu täällä. Tilaus on siis päättymässä ja osta nyt -napista ei tapahdu mitään.

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @Rantas, huomaan että sait ongelman ratkaistua tukemme kautta. Hyvä juttu!

    @Ansku0, pystytkö kokeilemaan, onnistuuko tilauksen uusiminen nyt? Vanha avoin tilaus on peruttu.

  • EskilX
    EskilX Viestejä: 1 New Member

    Minullakin sama ongelma. Olisikohan teillä ketään, joka osaisi korjailla tietokoneohjelmia?

  • Omat
    Omat Viestejä: 1 New Member

    Minulla sama ongelma: yksikään Safen ostonappi ei toimi. Miten ikinä voi tämä sama vika vaan jatkua? Eikö kauppa kiinnosta? Ihan vastuutonta, kun tämän takia koneita jää suojaamatta.

    Hävettää olla suomalainen..

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Moi kaikille,

    Muistutan tässä välissä, että paras tapa selvittää henkilökohtaisia tilauksia on suoraan tuen kautta.


    @EskilX, meiltä on jäänyt tämä kommentti välistä – onko kaikki ok nyt, saatiinko tuo uusinta lopulta toimimaan vai tarvitsetko lisäapua?

    @Omat; pistän sähköpostiviestiä tulemaan, tuo ei kuulosta normaalilta.

  • mjaj
    mjaj Viestejä: 2 New Member

    Yrtin juuri saada total paketin tietokoneeseen, väitti vaan tilauskoodien jo käytetyn. Kuitenkin on uusi koodi ja 3 laitteeseen. Vanha menee huomenna umpeen.

  • mjaj
    mjaj Viestejä: 2 New Member

    Viitaten edelliseen viestiini: olisin ottanut yhteyttä tukeen ongelmistani, mutta keskustelu ei ole käytössä. Lähettäisittekö sähköpostia, kiitos.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot