sähköpostiosoitteelle on jo olemassa My F-secure-tili

Valinnat
Jode34
Jode34 Viestejä: 1 New Member

Uusin tilaukseni f-securen nettisivujen kautta, mutta yrittäessäni sähköpostiini tulleen linkin kautta kirjautua My F-secure tilille, ilmestyi ruutuun ilmoitus että sähköpostiosoitteelle on jo olemassa My F-secure tili ja pitäisi luoda uusi tili uudella osoitteella. En siis pääse etenemään asiassa ja tilaus on jo maksettu.

Viestejä yhteensä

  • Erja62
    Erja62 Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Hei

    Minulle tapahtui tämä sama , Sähköpostiosoitteelle on jo olemassa My F-secure tili, en saa aktivoitua ostamaani ja maksamaani F-secure tuotetta, voisitteko  liittää sen minun  My F-secure tiliini?Kyse on 3 laitteen F-secure safe tuotteesta.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    Valinnat

    @Erja62, moi!

     

    Laitan sinulle kohta sähköpostia asiasta, palataan asiaan.

     

    Kiitoksia.

     

    Edit: olitkin ilmeisesti meihin päin yhteydessä. En laitakaan.

    Kiitoksia.

  • Tumpelo1Peukalo
    Tumpelo1Peukalo Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Moi, sama vika itselläkin.

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Valinnat

    Hei @Tumpelo1Peukalo!

     

    Löysin tilauksesi, ja huomaan että samalla sähköpostiosoitteella olikin jo olemassa kokeilutili, josta oli yhdelle laitteelle asennettu SAFE.

    Lisäsin tilaamasi tuotteen tilausajan ja lisenssit kokeilutilille, niin asennusta ei tarvitse tehdä uudelleen.

  • T84
    T84 Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Minulla myös sama ongelma. Vaihdoin Totalista Safeen ja nyt ei rekisteröinti onnistu millään.

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Valinnat

    @T84, hei ja kiitos viestistäsi.

    Löysin tilisi ja muutin sen SAFE-tiliksi, ja lisäsin ostamasi tilausajan eli laitteesi päivittynevät nyt automaattisesti. Jos ei, kokeile käynnistää laitteesi uudelleen.

  • Kipazki
    Kipazki Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Hei,

    Yritin uusia my Safe tilin kautta tilaustani mutta uusi tilaus linkki ei johtanut mihinkään. Jotenkin onnistuin olemassa olevalla tilillä sen ostamaan mutta silti olen ns uusi tilaaja enkä saa liitettyä omaan tiliini

  • villem
    villem Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Hei.


    Sama ongelma minullakin. Olen jo aiemmin luonut safe tilin ja käyttänyt ilmaista kokeiluversiota niin nyt maksettuani vuoden lisenssin en saa sitä liitettyä nykyiseen tiliin vaan kokeiluverio on edellen käytössä.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    Valinnat

    @Kipazki, olitkin ollut meihin yhteydessä ja tämä oli ilmeisesti ratkaistu.

    @villem, sain katsottua tilauksesi ja pitäisi olla nyt ok.


    Kiitoksia. Muistakaa, että tukemme auttaa myös tällaisissakin tilanteessa:

    https://www.f-secure.com/fi/home/support/contact

  • Jayvie
    Jayvie Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Hei,

    Minulla on sama ongelma. Tulee englanninkielinen ilmoitus, että sähköpostille on olemassa jo tili ja uusi tilaus pitäisi yhdistää tähän tiliin.

  • puhis
    puhis Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    https://community.f-secure.com/fi/discussion/121388/saehkoepostiosoitteelle-on-jo-olemassa-my-f-secure-tiliHei,

    täälläkin em. ongelma. Tilauksen uusiminen ei nettisivuilla tahtonut toimia millään, joten päädyin ostamaan sen tilini ulkopuolella.

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Valinnat

    @Jayvie, kiitos viestistäsi. Lisäsin ostamasi tilausajan tilillesi.

    @puhis, huomasin että ongelmasi oli juuri hoidettu asiakastuen kautta.

  • Tupexi
    Tupexi Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Hei,

    Minulle kävi myös niin, kun jatkoin F-secure SAFEn tilausta, niin minua pyydettiin tekemään uusi käyttäjätunnus olemassa olevan lisäksi ja lopulta tilaukseni ei löydy kummaltakaan tililtäni. Olen siis jo maksanut vuoden lisenssin, mutta jatkoa en ole saanut.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    Valinnat

    @Tupexi, moi!

    Tarkistathan nyt tilanteen. Kiitoksia.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot