sähköpostiosoitteelle on jo olemassa My F-secure-tili

Jode34Jode34 Viestejä: 1

Uusin tilaukseni f-securen nettisivujen kautta, mutta yrittäessäni sähköpostiini tulleen linkin kautta kirjautua My F-secure tilille, ilmestyi ruutuun ilmoitus että sähköpostiosoitteelle on jo olemassa My F-secure tili ja pitäisi luoda uusi tili uudella osoitteella. En siis pääse etenemään asiassa ja tilaus on jo maksettu.

Paras vastaus

• FS_LindaFS_Linda Viestejä: 148
    Vastaus ✓

Hei @Jode34!

Ilmeisesti tilaus on tehty My F-Secure-portaalin ulkopuolelta, sillä tilaus on muodostunut ns. uutena tilauksena, eikä ole liitetty jo olemassaolevaan tiliin. F-Secure SAFE- ja TOTAL-tilausta on jatkettava aina kirjautumalla ensin My F-Secure-palveluun.

Voin kuitenkin lisätä ostamasi tilauksen jo olemassaolevalle tilille.

Vastausvaihtoehdot

• Erja62Erja62 Viestejä: 1

Hei

Minulle tapahtui tämä sama , Sähköpostiosoitteelle on jo olemassa My F-secure tili, en saa aktivoitua ostamaani ja maksamaani F-secure tuotetta, voisitteko  liittää sen minun  My F-secure tiliini?Kyse on 3 laitteen F-secure safe tuotteesta.

• FS_KristianFS_Kristian Viestejä: 176

@Erja62, moi!

Laitan sinulle kohta sähköpostia asiasta, palataan asiaan.

Kiitoksia.

Edit: olitkin ilmeisesti meihin päin yhteydessä. En laitakaan.

Kiitoksia.

• Moi, sama vika itselläkin.

Hei @Tumpelo1Peukalo!

Löysin tilauksesi, ja huomaan että samalla sähköpostiosoitteella olikin jo olemassa kokeilutili, josta oli yhdelle laitteelle asennettu SAFE.

Lisäsin tilaamasi tuotteen tilausajan ja lisenssit kokeilutilille, niin asennusta ei tarvitse tehdä uudelleen.

• T84T84 Viestejä: 1

Minulla myös sama ongelma. Vaihdoin Totalista Safeen ja nyt ei rekisteröinti onnistu millään.

@T84, hei ja kiitos viestistäsi.

Löysin tilisi ja muutin sen SAFE-tiliksi, ja lisäsin ostamasi tilausajan eli laitteesi päivittynevät nyt automaattisesti. Jos ei, kokeile käynnistää laitteesi uudelleen.

• KipazkiKipazki Viestejä: 1

Hei,

Yritin uusia my Safe tilin kautta tilaustani mutta uusi tilaus linkki ei johtanut mihinkään. Jotenkin onnistuin olemassa olevalla tilillä sen ostamaan mutta silti olen ns uusi tilaaja enkä saa liitettyä omaan tiliini

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.