Freedome katkaisee wifi yhteyden ja kytkee wifin pois päältä

VonX
VonX Viestejä: 2 New Member

PC:ssä Windows 10 ja laite HP elitebook 840.

Wifi yrittää käynnistää yhteyttä mutta Freedome tappaa yhteyden. Olen tarkistanut ettei freedomen killswitch ole päällä ja olen asentanut freedomen uudelleen koneelle. Olen myös testannut, että korjaantuuko ongelma jos vaihdan sijainniksi Espoon tilalle esim ruotsin, ei auta. Ainoa keino joka auttaa on, että kytken freedomen pois päältä, tämän jälkeen wifi yhteys pysyy päällä ja kaikki toimii normaalisti. Tietokoneen asetuksiin yms en ole koskenut sen jälkeen kun viimeksi konetta käytin ja silloin freedome oli päällä ja wifi toimi normaalisti.

Tämä ongelma tuntuu ilmestyvän aina aikaajoin, välillä toimii ja välillä ei sitten ollenkaan. 

 

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @VonX, moi!

    Hmm. Mitenköhän käy, jos modeemin käyttää tehdasasetuksissa?

    Voihan olla, että DNS Flush voisi auttaa. Jos et tiedä mikä tämä on tai miten tämä tehdään, ota yhteys tukeemme kertomasi perusteella niin voimme yrittää auttaa yhteyden muodostamisen kanssa.

    Kiitoksia!

  • VonX
    VonX Viestejä: 2 New Member

    Hei, talouden kaikki muut laitteet toimivat normaalisti joten modeemin tehdasasetuksien palautus ei kuulosta järkevältä vaihtoehdolta. 

     

    Tein win 10 koneelle dns flushin onnistuneesti ja tilanne edelleen sama eli freedome tappaa wlanin samantien kun se yrittää käynnistyä.

  • Apazze
    Apazze Viestejä: 3 New Member
    Loistavaa! Tappelin useamman tunnin Freedomen kanssa HP Elitebook 820:lla. Kun disabloin tuon LanWlanSwitchinServicen, alkoi yhteys Freedomen kanssa toimimaan. Kiitos vinkistä @Purchi
  • Makets
    Makets Viestejä: 1 New Member

    Jes tämä ratkaisi ongelman myös minulla. Omassa tapauksessa löytyi molemmat ohjeessa mainitut servicet. Disabloin molemmat ja alkoi pelittämään. Ei tarvinnut bootata konettakaan. Kiitos!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot