miten toimitaan

HEVONEN
HEVONEN Viestejä: 5 New Member
editoi April 24 kohteessa Henkilöt ja laitteet

Olen maksanut 3 sta nyt on tämä läppäri tullut jonkun päivittämiseksi. No miten minä ne 2 muuta päivitän. Teillä on niin helvetin paljon näitä ohjeita ettei kukaan niitä jaksa hakea. Etteko osaa yksinkertaista ohjeistusta laittaan. Nyt minun tuolla tilillä näyttää että on kokeilu kk. JOku oli tämän saanut pelaamaan, Pitäisi ne kaksi muutakin saada. Minusta nuo nimet on sekaisin. Mulla on vielä ne 2 kännykkää mihin pitäisi saada kun niissäkin tänään loppuu. Rahat olette saaneet. Ihmetytti myös että olitte XX tai en ehtinut tuota katsoa millä olitte laittaneet tämän

Edit: PII removed

Vastausvaihtoehdot

• JOnes
    JOnes Viestejä: 915 Forum Guru
  • FS_Tia
    FS_Tia Viestejä: 67 Moderator

Hei @HEVONEN! Kiitos viestistäsi. Ikävä kuulla ongelmista tilauksen aktivoimisen kanssa. Ethän kirjoita omia henkilökohtaisia tietojasi tänne foorumille. Poistin sähköpostiosoitteesi aloituksestasi.

Nyt kuitenkin näyttäisi siltä, että olet saanut kaikki kolme laitetta aktivoitua tilillesi. Laitan sinulle vielä yksityisviestiä, niin voin vielä tarvittaessa selventää tilaukseen ja sen aktivoimiseen liittyviä asioita.

• HEVONEN

Ja kolme en ole saanut joku oli niihin puhelimiin ajankin loppupäivät tehnty. mutta tosiaan en tiedo oliko sekään total En ole itse mitään tehnyt kännyköille tai läppärillekkään ne ovat ollet koskemattomia.

Minä käväisen Iittalassa yhden vanhan työkaverin luona joka hoitaa Hämeenlinnan, Tampereen , Turun ja muiden lähikaupunkien työntekijöiden tietokoneita ja kaupungin tietojärejstelmää. Hän voi selittää asian siitä ei ole epäilystäkään. Olen varatuomari ammatiltani nyt eläkkeellä että sen verran tiedän mitä tehdä.

• HEVONEN
    editoi April 16

Hei

Täältä taas tullaan kun sivun löytää.

Ensimmäinen kysymys. Miksi mulle tuli täältä perjantaina, lauantaina, ja sunnuntaina varmaan 30 viestiä englanniksi. En yhtään niistä aukaissut enkä aukaise kun olen suomen kansalainen.

Yksi teidän ihminen laittoi viestin ja hän saa kyllä kiitokset siitä. Hän aikoi palauttaa minun liikaa maksetut ohjelmat. XXXX siinä on tili mihin voitte palauttaa.

Minä tämän vuoden käytän totalia mutta ensi vuonna en teidän sivuja vilkaisekkaan. . On paljon yksinkertaisempia ohjelmia mihin ei tarvitse yli 2 viikoa hakea mihin kirjoittaa. Teidän sivut on kuin mahatautisen paska. Jos lukee että tuki niin siihen kuin nappaa niin tulee englanninkieliset sivut. Siis ei päätä eikä häntää koko sivustossa ole. Katsokaa vaikka Nortonin sivuja.

Edit: PII removed

• FS_Tia
    FS_Tia Viestejä: 67 Moderator
    editoi April 16

Hei @HEVONEN! Kiitos viestistäsi. Ensi alkuun mainitsisin vielä, että suosittelen vahvasti välttämään kirjoittamasta henkilökohtaisia tietojasi tänne julkisen yhteisön puolelle. Muokkasin tilinumerosi pois viestistäsi. Palautuspyynnön olen nyt laittanut eteenpäin.

Olen vastannut sinulle viesteihisi niin täällä Yhteisössä yksityisviestien puolella kuin myös sähköpostitse. Voimme tosiaan jatkaa viestittelyä myös suoraan sähköpostin kautta.