Miksi Log in -pyyntö ilmestyy näytölle joka päivä?

Uusin tammikuussa F-Secure tilaukseni (aiemman viiden sijaan yhdelle laitteelle - 24 kuukautta)
Uusinnasta lähtien, liitteenä oleva Log in -pyyntö ilmestyy JOKA PÄIVÄ näytölle. Kun siihen kirjautuu, tulee ilmoitus että kaikki (muistaakseni lisenssit) on jo käytössä.
Mistä syystä tuo log in pyyntö ilmestyy päivittäin? Millä saan sen estettyä ettei ilmesty?
Olen yrittänyt etsiä vastausta, mutta ei löydy. Ja tässä lienee kategoriakin väärä, mutta parempaa ei löytynyt.
Vastausvaihtoehdot
-
Hei @teijapee
Tervetuloa F-Secure Communityyn. Kiitos kysymyksestäsi.
Olen tarkistanut tilisi, eikä siinä näytä olevan mitään ongelmaa – se on voimassa ja aktiivinen.
Jotta voimme ymmärtää ongelman paremmin, voisitko antaa meille lisätietoja? Kuinka usein ongelma esiintyy? Mikä on käyttöjärjestelmän versio?
Suosittelemme kirjautumaan ulos ja takaisin sisään sovelluksen kautta. Voit seurata tämän artikkelin ohjeita prosessin suorittamiseksi: Miksi F-Secure-ohjelmani vanhenee Windows-tietokoneellani, vaikka olen juuri uusinut?
Kerrothan meille, jos tarvitset lisäapua. Autamme mielellämme!
Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters -
Log in viesti tulee kun laitteelta on poistettu käyttöoikeus. Tämä tapahtuu jos teet toisella laitteella asennuksen / log in:n ja kun ohjelma ilmoittaa että kaikki lisenssit ovat jo käytössä valitset jonkun toisen laitteen jolta poistetaan käyttöoikeus. Tuo laite alkaa nyt näyttämään log in ruutua. Jos sinulla on useampi laite kuin mihin on käyttöoikeuksia niin ohjelma tulisi poistaa niiltä laitteilta jossa et sitä käytä.
-
-
Tuo log in vaihe pitää tehdä loppuun että tuote on lisensoitu. Log in vaiheen jälkeen pitäisi nähdä päänäkymä jossa on eri ominaisuuksien tilat. Jos näin on jo tehty ja log in pyydetään uudelleen seuraavana päivänä niin kyseessä on jokin vika joka vaatii tarkempaa tutkimista.
-