F-Secure tilauksen jatkaminen koodilla, vanhan F-Secure version poistaminen tietokoneelta?
Hei!
- Minulla on voimassa oleva, jo laskutettu F-Secure Total tilaus 3:lle laitteelle. Olen saanut koodin, joka oikeuttaa tilaukseen 5:lle laitteelle. Miten menettelen saadakseni uuden tilauksen voimaan? Tilauksen hallinta sivulla ei näy koodi vaihtoehtoa.
2. Tietokoneellani on vielä Freedome ja F-Secure ID-Protection ohjelmat. Onko syytä poistaa ne, koska on F-Secure Total?
Ystävällisin terveisin
Leka58
Hyväksytty vastaus
-
Hei @Leka58 !
Kiitos viestistäsi. Voit lähettää minulle tilauskoodin vastaamalla lähettämääni yksityisviestiin, niin käyn aktivoimassa sen tilillesi.
Erilliset Freedome ja ID Protection ohjelmat voit poistaa, sillä toiminnot löytyvät nykyisin F-Secure Total-sovelluksesta (VPN-yksityisyys ja Salasanaholvi). Varmistathan kuitenkin ensin että tallentamasi salasanat löytyvät myös Salasanaholvista ja mikäli ei löydy, synkronoi ne Holviin, ohessa ohje:
https://help.f-secure.com/product.html#home/total-windows/latest/fi/task_74BB1FA8639143ADA6A132BE698BD93D-latest-fi