Tilauksen lopettaminen

hevoskastanja
hevoskastanja Viestejä: 2 New Member
editoi lokakuu 18 kohteessa Henkilöt ja laitteet

Hei,

My F-securessa oman tilin kautta tilausta ei saa peruutettua, eikä nettisivuilla muutenkaan ole yhteystietoja (muuta kuin puhelinnumero), johon soittaa ilmeisesti näissä asioissa. Haluaisin lopettaa tilaukseni, koska kyseinen palvelu ei toimi minun laitteissani. Otan mieluummin F-securen turvan kolmannen osapuolen kautta, sillä sitä kautta tämä on aiemminkin minulla ollut ja toiminut moitteetta. On todella harmillista, että nykyään sähköpostiosoitteita ei laiteta sivuille, ja tilauksen perumisesta omatoimisesti on tehty täysin mahdotonta. Muuten tämä turva vaikuttaa erittäin pätevältä, mutta koska se ei vaan toimi minun laitteissani, en halua maksaa tyhjästä. Kiitos!

Hyväksytty vastaus

• F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 544 Moderator
    Vastaus ✓

Hei @hevoskastanja !

Nämä meidän tilaukset ovat prepaid-tilauksia jolloin maksat etukäteen tietystä tilauskaudesta ja käyt itse uusimassa tilauksen jos haluat jatkaa. Eli se tarkoittaa myös ettei sinun tarvitse perua tilausta lainkaan, vain riittää että annat sen erääntyä.

Poikkeus on toki se että automaattinen uusiminen on käynnissä, silloin se kannattaa käydä lopettamassa My F-Secure -portaalin Tilaus -sivulla valitsemalla Haluan… ja sitten Lopeta automaattinen uusiminen.

Jos viittaat enemmänkin rahanpalautukseen niin se hoituu tuemme kautta helpoiten, puhelimitse tai sähköpostitse, sillä emme voi käsitellä henkilötietoja täällä foorumissa.

Vastausvaihtoehdot

• hevoskastanja
    hevoskastanja Viestejä: 2 New Member

Hei,

Kiitos vastauksestasi.

Tuollaista vaihtoehtoa ei näyttäisi olevan. Sain yhteyden asiakaspalveluun, ja minulle sanottiin tilauksen päättyvän tällä viikolla, mutta nyt omilla sivuillani lukee, että se päättyisi 39pv kuluttua.

Minusta on melko outoa, että tilaus- ja peruutusehtoja ei ole näkyvillä, ei edes sähköpostiin toimitettuna. Kyllähän asiakkaan tulisi saada tietää, mikäli irtisanomisessa menisikin tietyissä tapauksessa enemmän aikaa. Kuten tässä tilanteessa vaikuttaisi olevan.

Ja siis yleisesti ottaen, tilauksen hallinta ei tosiaan ole kovin näppärää, joten siinä olisi mielestäni kehitettävää 🙈