Chromecast tuen ja -sovelluksen tilanne?

JohnFi
JohnFi Viestejä: 11 Enthusiast
editoi lokakuu 9 kohteessa VPN-yksityisyys

Hei! Olen käyttänyt Freedomea Chromecastin yhteyksien turvaamiseen. Koska ostin Chromecastit myös kodin kakkos- ja kolmostelevisioioihin ajattelin myös hankkia niitä varten lisää lisenssejä F-Securen Total tilaukseeni. Freedome suostuu asentumaan Android sovelluskaupasta molempiin uusiin Chromecasteihin. Pääsen myös kirjautumaan F-Secure tililleni. Freedome ei kuitenkaan tunnista näitä hankkimiani lisälisenssejä (kolme ekstraa aikaisempaan seitsemään) vaan vaatii minua poistamaan suojauksia aikaisemmista laitteista.. Tuli hieman huijattu olo maksettuani vain Chromecasteja varten lisälisenssit. Kaverini kertoo, että hänellä NordVPN:llä Chromecastin VPN-ohjelma toimii mainiosti. Proton myös mainostaa omaa ohjelmaansa. Muistuu tässä tilanteessa vielä elävästi mieleen, kun jouduin luopumaan kahdesta F-Secure Sense turvareitittimestä niiden tuen loputtua. Valitettavasti oma pitkä tarinani F-Securen kanssa loppunee, jos en saa kokonaisturvapakettia enää teiltä. Missäs vaiheessa uuden Total sovelluksen kehittäminen Chromecastille onkaan?

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Manu
    FS_Manu Viestejä: 155 Moderator

    Hei @JohnFi !

    Kävin manuaalisesti lisäämässä tilillesi nuo kolme ylimääräistä Freedome-lisenssiä, eli asennuksen pitäisi nyt myös onnistua Chromecastille. Korvaavaa Total-sovellusta emme tule näillä näkymin julkaisemaan Chromecastille, mutta Freedomen käyttötukea on jatkettu ensi vuoden alkupuolelle, eli voit ainakin toistaiseksi käyttää sitä.

  • JohnFi
    JohnFi Viestejä: 11 Enthusiast
    editoi lokakuu 10

    Hei! Iso Kiitos FS_Manu nopeasta avusta. Sain nyt aktivoitua Freedomet kahteen uuteen 4K Chromecastiin. Harmi, että ette näe Chromecastia VPN-turvan arvoisena. Itse näen sen yhtenä hyvänä keinona paikata vanhenevien älytveiden tietoturvaa. Eli itse tv:t pois verkosta ja VPNllä tehostettu Chromescast tilalle. Ikävää, ettette tule tukemaan tätä vaikka sovelluksennekin nimi on Total. Chattasin muuten eilen intialaiselta kuulostaneen asiakaspalvelijanne kanssa. Hän tuskin tiesi, mikä on Chromecast, eikä halunnut auttaa sen enempää. Tiesi kuitenkin aktiivisen Freedome tuen lakanneen. Hienoa, että on vielä Manu kaltaisiasi asialle omistautuneita teillä töissä!

Hinnoittelu ja tuotetiedot