Salasanaholvin käyttö verkkosivuilla tai palveluissa ei toimi

Tyhjaapyytamattakin
Tyhjaapyytamattakin Viestejä: 6 Observer

Mulla on iPhone asetuksissa Totalin holvi salasanalähteenä. Ainakin joissain palveuissa kuten Radioplay salasanan ja käytyäjätunnuksen hakeminen ei onnistu, koska edellytetään kirjautumista holviin. Se nyt vaan ei ole mahdollista tuossa istunnossa. Onko tähän huomioita tai älyllistä syytä?

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,819 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @Tyhjaapyytamattakin

    Kiitos vastauksestasi.

    Tutkimme asiaa tarkemmin, mutta tarvitsemme apuasi. Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa on lisätietoja—pyydämme sinua lähettämään meille lokitiedoston.

    Kiitos, ja toivotan sinulle ihanaa päivää!

Vastausvaihtoehdot

  • Anjovizz
    Anjovizz Viestejä: 2 Observer

    Mulla on sama ongelma ja tällä hetkellä niin raivostuttavaa kun en pääse käyttämään sivustoja, appeja yms. sujuvasti. Eipä tuosta mitään hyötyä ole kun ei ole mihin kirjautua. Apin kautta vaikka avaa salasanaholvin etukäteen eli kirjautuu ei ratkaise ongelmaa. IPhone 15 iOS 17.5.1

  • Tyhjaapyytamattakin
    Tyhjaapyytamattakin Viestejä: 6 Observer

    Ärsyttävää on. Tosin tässä on ehkä joku kolmannen osapuolen ongelma. Mulla tuovRadioplay on monivammapotilas, koska en voi kuunnella sitä Sonoksen kautta. Sonos vaatii vahvistusta ja kirjautumista Radioplay sovellukseen, mutta ohjaa tanskalaiselle sivustolle, jossa suomalaiset tunnarit ei kelpaa..

  • Anjovizz
    Anjovizz Viestejä: 2 Observer

    Mulla tämä ongelma on selaimessa (chrome, safari) eli mihinkään en voi kirjautua salasaholvia käyttäen. Onneksi suurin osa apeista muistaa kirjautumisen pitkään tai on voinut ottaa faceidn käyttöön. Mutta esim. lumme-energian apissa sama homma. Tämä alkoi ehkä 2-3 vkoa sitten.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,819 Community Manager

    Hei @Tyhjaapyytamattakin @Anjovizz

    Kiitos, että otit tämän asian esille.

    Pahoittelemme, että sinulla on ongelmia F-Secure-sovelluksen kanssa. Jotta voisimme ymmärtää ongelman paremmin, voisitko selventää, tapahtuuko tämä vain sovellukseen kirjautuessa, vai koskeeko se myös verkkosivustoa? Jos verkkosivustotkin ovat mukana, voisitko antaa meille joitakin esimerkkejä sivustoista, joissa automaattinen täyttö ei toimi?

    Olen myös lähettänyt sinulle yksityisviestin saadakseni lisätietoja. Haluamme selvittää tämän ongelman tarkemmin löytääksemme ratkaisun.

    Odotamme innolla vastaustasi.

    Kiitos ja mukavaa päivää.

  • Tyhjaapyytamattakin
    Tyhjaapyytamattakin Viestejä: 6 Observer

    Hei

    Tämä koskee verkkosivuja, joissa on kirjautuminen johonkin palveluun. Tuorein esimerkki on teidän omat (tämä) verkkosivut. Kun klikkasin sähköpostiin tullutta viestiäsi kirjautuakseni tähän palveluun, salasanan automaattinen täyttö ei toiminut. Vaaditaan kirjautumista Holviin, mikä ei ole mahdollista