Salasanaholvin käyttö verkkosivuilla tai palveluissa ei toimi
Mulla on iPhone asetuksissa Totalin holvi salasanalähteenä. Ainakin joissain palveuissa kuten Radioplay salasanan ja käytyäjätunnuksen hakeminen ei onnistu, koska edellytetään kirjautumista holviin. Se nyt vaan ei ole mahdollista tuossa istunnossa. Onko tähän huomioita tai älyllistä syytä?
Hyväksytty vastaus
-
Kiitos vastauksestasi.
Tutkimme asiaa tarkemmin, mutta tarvitsemme apuasi. Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa on lisätietoja—pyydämme sinua lähettämään meille lokitiedoston.
Kiitos, ja toivotan sinulle ihanaa päivää!
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey.
Vastausvaihtoehdot
-
Mulla on sama ongelma ja tällä hetkellä niin raivostuttavaa kun en pääse käyttämään sivustoja, appeja yms. sujuvasti. Eipä tuosta mitään hyötyä ole kun ei ole mihin kirjautua. Apin kautta vaikka avaa salasanaholvin etukäteen eli kirjautuu ei ratkaise ongelmaa. IPhone 15 iOS 17.5.1
-
Ärsyttävää on. Tosin tässä on ehkä joku kolmannen osapuolen ongelma. Mulla tuovRadioplay on monivammapotilas, koska en voi kuunnella sitä Sonoksen kautta. Sonos vaatii vahvistusta ja kirjautumista Radioplay sovellukseen, mutta ohjaa tanskalaiselle sivustolle, jossa suomalaiset tunnarit ei kelpaa..
-
-
Hei @Tyhjaapyytamattakin @Anjovizz
Kiitos, että otit tämän asian esille.
Pahoittelemme, että sinulla on ongelmia F-Secure-sovelluksen kanssa. Jotta voisimme ymmärtää ongelman paremmin, voisitko selventää, tapahtuuko tämä vain sovellukseen kirjautuessa, vai koskeeko se myös verkkosivustoa? Jos verkkosivustotkin ovat mukana, voisitko antaa meille joitakin esimerkkejä sivustoista, joissa automaattinen täyttö ei toimi?
Olen myös lähettänyt sinulle yksityisviestin saadakseni lisätietoja. Haluamme selvittää tämän ongelman tarkemmin löytääksemme ratkaisun.
Odotamme innolla vastaustasi.
Kiitos ja mukavaa päivää.
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey. -
Hei
Tämä koskee verkkosivuja, joissa on kirjautuminen johonkin palveluun. Tuorein esimerkki on teidän omat (tämä) verkkosivut. Kun klikkasin sähköpostiin tullutta viestiäsi kirjautuakseni tähän palveluun, salasanan automaattinen täyttö ei toiminut. Vaaditaan kirjautumista Holviin, mikä ei ole mahdollista
-