"Suojattu liikenne" määrä sama kuukaudesta toiseen

Tiavi
Tiavi Viestejä: 12 Enthusiast

Onko muilla sama, että Freedomen "suojattu liikenne" määrä pysyy samana kuukaudesta toiseen, mulla 7,1 Tt. "Estetyt haitalliset sivustot" 1774, "estetyt seurantayritykset" 2486. Kaikki nämä lukumäärät on jämähtäneet näihin lukuihin jo varmaan vuodeksi.

Pitäisi uusia tilaus, mutta en tiedä, mitä se oikeasti suojaa. Hienoa, jos joku ehtisi kommentoida, jos tietää asiasta.

Hyväksytty vastaus

  • FS_Manu
    FS_Manu Viestejä: 125 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @Tiavi !

    Erillinen Freedome-sovellus havaitsee ainoastaan HTTP-protokollaa hyödyntävien sivustojen seurantaevästeet, ja koska valtaosa verkkosivustoista käyttää nykyisin suojatumpaa HTTPS-protokollaa, ei havaintoja synny. Huomasin tosin että sinulla Total-tilaus, joten voit Freedomen sijasta ruveta käyttämään F-Secure Total-sovelluksesta löytyvää VPN-yksityisyyttä, joka havaitsee myös HTTPS-protokollan seurantayritykset. Muista kuitenkin kytkeä Freedome pois päältä ennen kuin otat VPN-yksityisyyden käyttöön.

Vastausvaihtoehdot

  • Tiavi
    Tiavi Viestejä: 12 Enthusiast

    Kiitos paljon, Manu. Olen eläkeläisnainen, voisitko opastaa, mistä löydän tuon nimenomaisen VPN:n? Osaan mennä My F-Secureen, mutta se ei löydy sieltä, ainoastaan tilaustiedot. Kun kirjoitan netin hakuun F-Secure Total, niin voin vain "ostaa" sen, mutta minullahan on se jo.

    Lisäksi, osaisitko sanoa, miten saan täällä communityssa sähköpostiosoitteeni vaihdettua pois gmailista, johon nämä viestit nyt tulevat? Että saisin ne omaan protonmailiini, joka on tilaukseni profiilissa. Olen joskus vuosia sitten - vielä gmailin aikaan - kirjautunut communityyn, mutta sen meili ei vaihtunutkaan, kun otin protonin käyttöön 3 vuotta sitten. Kiitos.