Lisää laite?

Valinnat
Ykspuhelin
Ykspuhelin Viestejä: 1 New Member

Miten voin päivittää ID Protection sovelluksen kun minulla on kaikki lisenssit käytössä? Ohjeissa käsketään kirjautua sisään ja lisätä laite ja asentaa sille uusi sovellus. Mutta en voi lisätä laitetta kun kaikki lisenssit on käytössä. Ei kai minun ole päivityksen vuoksi pakko ostaa lisää lisenssejä?

Toiseksi - tarkoittaako tuo lisää laite päivityksen yhteydessä, että voin lisätä tämän saman puhelimen. Vai pitääkö minun ostaa vielä toinen puhelinkin päivitystä varten?

Vastausvaihtoehdot

  • _ae3dt3
    _ae3dt3 Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Sama ongelma lisenssien kanssa. Tarkoittaako ID Protectionin tuotetuen loppuminen käytännössä sitä, jos käytössä on 3 Total -lisenssiä läppäreissä, niin matkapuhelimessa ei voi olla enää erillistä salasanaholvisovellusta vaan sille pitää ostaa myös oma Total-lisenssi? Minulla on ollut aiemmin virustorjunta kolmella läppärillä ja näillä lisensseillä on pystynyt myös käyttämään ID Protectionia useilla matkapuhelimilla.

  • JEL1
    JEL1 Viestejä: 1 Observer
    Valinnat
  • Nettiukko
    Nettiukko Viestejä: 47 Enthusiast
    editoi toukokuu 8
    Valinnat

    Kyllä se valitettavasti juurikin sitä tarkoittaa.

    Itsellä ollut kolmen lisenssin Total hajautettuna asennettuna. Tämän palstan aiempien keskustelujen perusteella Totalin uusi versio piti olla asennettavissa valikoidusti. Näin kysymykseeni asiasta vastasi aiemmin F-Securen edustaja:

    Nyt on kuitenkin selvinnyt, että tieto ei pitänyt paikkaansa.

    Itse jouduin päivityksen yhteydessä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun ja lisäsivät lisenssit minulle viiteen, jottai sain nykyisen kokoonpanoni päivitettyä ja toimimaan. Tämä tarkoittaa kuitenkin sitä, että ensi keväänä tilauksen uusiutuessa minun tulee hankkia 5 lisenssiä 3:n sijaan. Tätä asiakaspalvelija selvitti vielä lisää ja muutoksia ei ole kuulemma tähän tulossa.

    On kyllä tosi petetty olo ja taitaa jäädä uusimatta tilaus ensi keväänä. Korvaavan ohjelmiston kartoituksen olen jo aloitellut. F-secure on kyllä mahtavasti pilannut hyvin toimineen tuotteensa ja karkoittaa nykyiset asiakkaat siinä sivussa…

Hinnoittelu ja tuotetiedot