Virustietokantojen manuaalinen päivitys ei toimi

Valinnat
Tomppa_70
Tomppa_70 Viestejä: 3 New Member

Minulla on F-Secure Total v. 19.2 Windows 10 Pro:ssa.

F-Securen dbtracker-sivuston mukaan tällä hetkellä uusimmat päivitykset ovat Capricorn 12_06_06 ja Virgo 12_06_01. Total näyttää Capricorn 12_06_05 ja eikä uusinta Virgoa. Manuaalinen päivitys ( Tarkista nyt ) ei löydä heti nettisivun mukaisia uusia päivityksiä. Automaattinen päivitys toimii pitkällä viiveellä.. Mitä avuksi ?

Olen poistanut Totalin asennuksen poistotyökalulla, ja asentanut uudelleen. Ei korjannut ongelmaa.

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 504 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Tomppa_70 !

    Tämä voi johtua niin monesta asiasta että pitää melkein lähteä kokeilemaan eri korjausliikkeitä.

    Ihan ensiksi suosittelen varmistamaan että itse laite on ajan tasalla. Käynnistä kone uudelleen ja tarkista vielä erikseen Windows Update laitteen asetuksista. Tämän jälkeen kannattaa toki vielä kokeilla ohjelman Tarkista nyt -nappia astetusten Päivitykset -osiossa.

    Jos kaikki on sillä puolella kunnossa, eikä uudelleenasennuskaan auta, niin pitää tarkemmin selvittää mistä kiikastaa.

    Ilmoita jos näin on, niin avaamme palvelupyynnön ja olemme sähköpostitse yhteydessä.

Vastausvaihtoehdot