Internet Securityn käyttöoikeuden siirto Totaliin ?

Minulla on Windows (10) koneessa ollut vuosikausia F-Secure IS ja nyt se loppuu. Aktivointikoodeja olen syöttänyt vuoteen 2026 asti. Miten ihmeessä tämän saa päivitettyä Totaliin niin, että maksamani käyttöoikeus siirtyy Totaliin? Olen kokeillut aivan kaiken ja yrittänyt ohjeiden mukaan. Ei onnistu. Ja mikään amatööri en ole.
Lopulta tein niin, että tein *uuden* FS-tilin ja latasin/asensin Totalin 30 pv kokeilun. Siinä kävikin niin, että asennus poisti IS:n asennuksen kokonaan maksettuine 2.5 vuoden jäljellä olevien käyttöoikeuksineen. Nyt Total näyttää 30 pv. Ei auta vaikka Totalilla kirjaudun *varsinaiselle* FS-tililleni. Siellä ei ole käyttöoikeutta. Eli ne häipyivät kuin tuhka tuuleen.
Toivottavasti F-Securen tuki ottaa tätä kautta yhteyttä ja kertoo miten tililleni saa lisättyä maksamani IS käyttöoikeuden. Minulla on kuvaruutukopiot IS:n voimassaoloajasta ym.
Vastausvaihtoehdot
-
Hei @Hohtokeila !
Siirtyminen kuuluisi toki onnistua suoraan vanhan Internet Security-ohjelman ilmoituksesta, jolloin tili on automaattisesti kunnossa kun sen luo sitä kautta.
Toki jos ilmenee ongelmia, tai on jo luonut kokeilujaksotilin muuta kautta, niin voimme korjata tilauksen tiedot täältä käsin.
Lähetän sinulle yksityisviestiä niin että saamme kaiken kuntoon!
-
Olen uusinut lisenssin 23.10.2023 kesto 26 kk. Nyt en pääse mitenkään tililleni My F Secure, vaikka olen vaihtanut salasanan, mutta ilmoittaa että kirjautuminen tai salasana on virheellinen. Sitten tulee englanninkielinen viesti, josta en ymmärrä muuta kuin, että en olisi aktivoinut vielä ja pyytää aktivoimaan tilini kautta, mutta eihän se onnistu kun en pääse tililleni.
Miten tämän voi olla näin vaikeaa, kun palutteet tulee englanniksi! Miksi suomalainen firma ei pysty toimimaan omalla kielellä. Onko muuta ratkaisua kuin irtisanoa maksettu sopimus ja etsiä toimivampi palvelu. Nyt en edes tiedä onko suojauksenne voimassa ja vanha sopimus päättyy kohta. Pitäisi kotimaisen yrityksen pystyä parempaan hallintaan. Tulikohan tämän hollantilaisen alihankkijan valinnassa paha virhe, kun pystytä tärkeinta asiaa eli lisenssin hankkimista luotettavasti asiakkaille operoimaan. Ihmettelee pitkäaikainen Securitaksen asiakas Anter.
-
Hei @TuomasK @patel23 @TuomaanPoika11
Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommentistasi.
Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin. Voisitko jakaa kanssani tilauskoodin?
Tarkistettuamme järjestelmämme näyttää siltä, ettet ole vielä rekisteröitynyt My F-Secure -tilillesi. Tämä voi olla syy siihen, miksi et pysty kirjautumaan sisään, sillä tilin luominen on välttämätöntä.
Aikaisempi tilauksesi oli vanhalle koodiperusteiselle F-Secure Internet Security -tuotteelle, joka aktivoidaan tilauskoodilla ja on saatavilla vain Windowsille. Olet kuitenkin uusinut tilauksen F-Secure Totaliin, joka aktivoidaan tilin kautta ja voidaan asentaa Windowsille, Macille, Androidille ja iOS:lle.
Ratkaisuksi rekisteröidy My F-Secure -tilille käyttämällä maksukumppanimme Cleverbridgein toimittamaa rekisteröintilinkkiä. Vaihtoehtoisesti olen lähettänyt sinulle yksityisviestin rekisteröintilinkin kera. Ystävällisesti suorita tilin rekisteröintiprosessi kyseistä linkkiä käyttäen.
Ota rohkeasti yhteyttä, jos tarvitset lisäapua. Kiitos ja mukavaa päivää.
-
-
-
Hei @HarriF @timooh @Hessu53 @KulspetsP
Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommenteistasi.
@HarriF @timooh @Hessu53
Olen lähettänyt teille yksityisviestejä; olkaa hyvä ja antakaa minulle tilauskoodi. Autamme teitä siirtämään tilauksen.
Koska olet jo rekisteröitynyt tilille, sinun on ensin poistettava tili. Ole hyvä ja tutustu tähän linkkiin tilin poistamiseksi: How to delete My F-Secure account - F-Secure Community
Poiston jälkeen napsauta F-Secure-sovelluksessa olevaa ilmoitusta ja rekisteröidy tilille ohjeiden mukaisesti tässä linkissä: Siirtyminen vanhasta F-Secure Internet Security- tai Anti-Virus -tuotteesta F-Secure Totaliin - F-Secure Community. Älä mene F-Securen verkkosivustolle rekisteröitymään tilille ilman ilmoituksen napsauttamista, koska tämä saattaa estää tilauksen siirtymisen.
Kirjaudu F-Secure-yhteisöön ja napsauta postikuvaketta oikeassa yläkulmassa nähdäksesi ja vastataksesi viestiin.
Kiitos ja mukavaa päivää.
-
-
-
Hei @Hohtokeila
Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin. Ole hyvä ja jaa tilauskoodi ja tilin sähköpostiosoite yksityisviestin kautta.
Kiitos.
-
Tällä keskustelualueella ei näemmä mikään toimi. Minulla ei ole oikeutta yksityisviesteihin, joten en pääse lukemaan oikean ihmisen kirjoittamaa viestiä minulle. Myöskään ilmoitusasetusten muuttaminen ei toimi, koska saan edelleen sähköpostiin viestin, kun joku kommentoi tätä viestiketjua, vaikka otin täpän pois. Typerä Firmy tekoälyrobotti ei ymmärrä ongelmaani. Ilmeisesti minun on otettava yhteyttä Kilpailu- ja Kuluttajavirastoon, että saan Kuluttajalle kuuluvat oikeuteni kuntoon! Olen jo maksanut IS käyttöoikeudesta vuoteen 2026 ja nyt pitäisi saada ilmaiseksi päivitettyä Totaliin, mutta homma ei vaan onnistu.
-
Hei @Leila53
Mitä tulee F-Secure Total -tilaukseesi, jos olet tilannut sen suoraan F-Secureltä, et tarvitse aktivointikoodia. Tilauksesi päivittyy automaattisesti tilillesi. Näyttää kuitenkin siltä, että rekisteröit tilin verkkosivustolla kokeilutilauksen yhteydessä, joka on voimassa 30 päivää.
Ratkaisuna tähän suosittelemme poistamaan kokeilutilin ohjeiden mukaisesti tässä linkissä: F-Secure-tilin poistaminen | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides. Tilin poiston jälkeen käytä rekisteröitymislinkkiä, jonka sait sähköpostissa maksukumppaniltamme Cleverbridgeltä, varmistaaksesi tilin oikean luomisen.
Mukavuudeksesi olen myös lähettänyt sinulle yksityisviestin, joka sisältää rekisteröitymislinkin.
Ymmärrämme turhautumisesi. Toisin kuin huolenaiheesi, yhteisössämme ei käytetä bottia. Vastataksesi yksityisviestiin, kirjaudu yhteisösivulle ja napsauta postisymbolia oikeassa yläkulmassa. Ja kuten tarkistin, olet vastannut onnistuneesti yksityisviestiini. Kiitos yhteistyöstäsi.
Emme kuitenkaan ole vielä saaneet tilauskoodia. Ole hyvä ja anna meille koodi, jotta voimme tarkistaa tilauksen tilanteen.
Arvioidessamme tiliäsi näyttää siltä, että tilauksesi koskee pelkästään F-Secure VPN:ää eikä oikeuta ilmaiseen päivitykseen F-Secure Totaliin. Ilmainen päivitys koskee nimenomaan käyttäjiä, jotka käyttävät vanhaa koodipohjaista F-Secure Internet Security -tuotetta, joka aktivoidaan aktivointikoodilla ja on saatavilla vain Windows-alustalla. Voisitko vahvistaa, käytätkö vanhaa F-Secure Internet Security -tuotetta?
Lisätietoja saat tästä linkistä: Siirtyminen vanhasta F-Secure Internet Security- tai Anti-Virus -tuotteesta F-Secure Totaliin - F-Secure Community
Kerro meille, jos tarvitset lisäapua.
Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
-
Siitä lähtien kun Internet Security ilmoitettiin katoavaksi ohjelmaksi, on kirjautuminen My F-Securyyn ollut sekaisin enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. Perusongelma on, että käyttäjänä minun ei oikeastaan kuuluisi olla velvollinen tekemään mitään, vaan siirtyminen Total-ohjelmaan pitäisi olla automaattinen. Ilmeisesti jossakin vaiheessa olen onnistunut tekemään toisen tunnuksen, mutta miten asian saisi korjattua, mieluummin mahdollisimman vähällä vaivalla?
Kirjautumisessa tulee seuraava virheilmoitus:
Ei voitu kirjautua
Tämä laite kuuluu jo johonkin toiseen palvelun My F-Secure ryhmään. Jos haluat kirjautua tällä laitteella, tarvitset samaan ryhmään kuuluvan tilin.
Jos et saa ratkaistua tätä ongelmaa, ota yhteyttä tukeen.
Lisää tämä koodi tukipyyntöösi ja auta meitä ratkaisemaan ongelma:
0000-1712a26ad8fc826c
-
Hei @hyv3153
Arviomme perusteella näyttää siltä, että sinulla on jo käyttäjätili rekisteröitynä @pp.inet.fi-sähköpostiosoitteellasi lokakuusta 2023 lähtien. Kuitenkin tili on vanhentunut, sillä se oli alun perin kokeilutili, joka on voimassa vain 30 päivää.
Suosittelemme poistamaan tämän tilin noudattaen ohjeita, jotka on esitetty tässä linkissä: F-Secure-tilin poistaminen | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides
Tämän jälkeen seuraa sovelluksen ilmoituksia luodaksesi uuden tilin. Lisätietoja löytyy tästä linkistä: Siirtyminen vanhasta F-Secure Internet Security- tai Anti-Virus -tuotteesta F-Secure Totaliin - F-Secure Community
Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä auttaaksemme.
Kiitos ja mukavaa päivää.