Internet Securityn käyttöoikeuden siirto Totaliin ?

Valinnat
Hohtokeila
Hohtokeila Viestejä: 6 Explorer

Minulla on Windows (10) koneessa ollut vuosikausia F-Secure IS ja nyt se loppuu. Aktivointikoodeja olen syöttänyt vuoteen 2026 asti. Miten ihmeessä tämän saa päivitettyä Totaliin niin, että maksamani käyttöoikeus siirtyy Totaliin? Olen kokeillut aivan kaiken ja yrittänyt ohjeiden mukaan. Ei onnistu. Ja mikään amatööri en ole.

Lopulta tein niin, että tein *uuden* FS-tilin ja latasin/asensin Totalin 30 pv kokeilun. Siinä kävikin niin, että asennus poisti IS:n asennuksen kokonaan maksettuine 2.5 vuoden jäljellä olevien käyttöoikeuksineen. Nyt Total näyttää 30 pv. Ei auta vaikka Totalilla kirjaudun *varsinaiselle* FS-tililleni. Siellä ei ole käyttöoikeutta. Eli ne häipyivät kuin tuhka tuuleen.

Toivottavasti F-Securen tuki ottaa tätä kautta yhteyttä ja kertoo miten tililleni saa lisättyä maksamani IS käyttöoikeuden. Minulla on kuvaruutukopiot IS:n voimassaoloajasta ym.

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 504 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Hohtokeila !

    Siirtyminen kuuluisi toki onnistua suoraan vanhan Internet Security-ohjelman ilmoituksesta, jolloin tili on automaattisesti kunnossa kun sen luo sitä kautta.

    Toki jos ilmenee ongelmia, tai on jo luonut kokeilujaksotilin muuta kautta, niin voimme korjata tilauksen tiedot täältä käsin.

    Lähetän sinulle yksityisviestiä niin että saamme kaiken kuntoon!

«1

Vastausvaihtoehdot

  • patel23
    patel23 Viestejä: 2 Observer
    Valinnat

    ei nyt oikein onnistu, tilausta IC:n mukaan jäljellä syyskuuhun 2024, ohjeina liity my secureen. Liityin, ja siellä lukee että ei ole enää tilausta voimassa ja ohjataan ostamaan Total?

    t. Pate

  • TuomasK
    TuomasK Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Laitatko minullekin viestiä, kun täällä olisi samankaltainen ongelma, kiitos!

  • patel23
    patel23 Viestejä: 2 Observer
    Valinnat

    Sama ongelma, laitatko myös minulle viestiä, kiitos!

  • TuomaanPoika11
    TuomaanPoika11 Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Olen uusinut lisenssin 23.10.2023 kesto 26 kk. Nyt en pääse mitenkään tililleni My F Secure, vaikka olen vaihtanut salasanan, mutta ilmoittaa että kirjautuminen tai salasana on virheellinen. Sitten tulee englanninkielinen viesti, josta en ymmärrä muuta kuin, että en olisi aktivoinut vielä ja pyytää aktivoimaan tilini kautta, mutta eihän se onnistu kun en pääse tililleni.

    Miten tämän voi olla näin vaikeaa, kun palutteet tulee englanniksi! Miksi suomalainen firma ei pysty toimimaan omalla kielellä. Onko muuta ratkaisua kuin irtisanoa maksettu sopimus ja etsiä toimivampi palvelu. Nyt en edes tiedä onko suojauksenne voimassa ja vanha sopimus päättyy kohta. Pitäisi kotimaisen yrityksen pystyä parempaan hallintaan. Tulikohan tämän hollantilaisen alihankkijan valinnassa paha virhe, kun pystytä tärkeinta asiaa eli lisenssin hankkimista luotettavasti asiakkaille operoimaan. Ihmettelee pitkäaikainen Securitaksen asiakas Anter.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @TuomasK @patel23 @TuomaanPoika11

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommentistasi.

    @TuomasK @patel23

    Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin. Voisitko jakaa kanssani tilauskoodin?

    @TuomaanPoika11

    Tarkistettuamme järjestelmämme näyttää siltä, ettet ole vielä rekisteröitynyt My F-Secure -tilillesi. Tämä voi olla syy siihen, miksi et pysty kirjautumaan sisään, sillä tilin luominen on välttämätöntä.

    Aikaisempi tilauksesi oli vanhalle koodiperusteiselle F-Secure Internet Security -tuotteelle, joka aktivoidaan tilauskoodilla ja on saatavilla vain Windowsille. Olet kuitenkin uusinut tilauksen F-Secure Totaliin, joka aktivoidaan tilin kautta ja voidaan asentaa Windowsille, Macille, Androidille ja iOS:lle.

    Ratkaisuksi rekisteröidy My F-Secure -tilille käyttämällä maksukumppanimme Cleverbridgein toimittamaa rekisteröintilinkkiä. Vaihtoehtoisesti olen lähettänyt sinulle yksityisviestin rekisteröintilinkin kera. Ystävällisesti suorita tilin rekisteröintiprosessi kyseistä linkkiä käyttäen.

    Ota rohkeasti yhteyttä, jos tarvitset lisäapua. Kiitos ja mukavaa päivää.

  • HarriF
    HarriF Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Jopa on mutkikas systeemi. Kun on My F-Secure valmiina ja internet security vai lopettaa hommansa eikä Myssä käynti auta mitään. Eikä tietenkään ole toimivaa linkkiäkään tarjolla, missä hoitaa ongelma. niin,,,?

  • timooh
    timooh Viestejä: 1 Observer
    Valinnat

    Moi vaan, itselläni sama hässäkkä menossa, eli vanha Internet Security tilaus (ostettu 5.12.2021 ) olisi vielä voimassa 15.3.2024 saakka. Voiko sen vanhan tilauksen päivittää tähän uuteen Internet Securityyn vai Totaliin?

  • Hessu53
    Hessu53 Viestejä: 1 Observer
    Valinnat

    Hei! Ottaisitko yhteyttä minuun kans, sillä sama ongelma täällä.

  • KulspetsP
    KulspetsP Viestejä: 3 Observer
    Valinnat

    Terve!


    Samaa juttua kyselen.


    On kaikki tilit luotu jo kauan sitten.

    On yritetty mennä Internet Securityn lisätietoja kautta sisään.

    On annettu samainen koodi joka oli IS ohjelmassa ja voimassa 28.6.2025 mutta sekään ei kelepaa.

    On kyllä taas vaikeaksi tehty...

  • KulspetsP
    KulspetsP Viestejä: 3 Observer
    Valinnat

    Omilla sivuilla näkyy aiempi ostamani tilaus vuodelta joka umpeutui 16.9.2018.


    Sähköpostissa on kuitti ja tilauskoodi, joka oli tässäkin käytössä, 20.12.2021

  • KulspetsP
    KulspetsP Viestejä: 3 Observer
    Valinnat

    Ja nyt sovellus näyttää että tilaus on voimassa....

  • Hohtokeila
    Hohtokeila Viestejä: 6 Explorer
    Valinnat

    Mitä ihmettä ???? !!!

    Lukee, että minulle on lähetetty yksityisviesti, mutta en pääse lukemaan sitä.

    "Ongelma käyttäjäoikeuksissa

    Sinulta puuttuvat oikeudet valittuun toimintoon."

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @HarriF @timooh @Hessu53 @KulspetsP

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommenteistasi.

    @HarriF  @timooh  @Hessu53 

    Olen lähettänyt teille yksityisviestejä; olkaa hyvä ja antakaa minulle tilauskoodi. Autamme teitä siirtämään tilauksen.

    @KulspetsP

    Koska olet jo rekisteröitynyt tilille, sinun on ensin poistettava tili. Ole hyvä ja tutustu tähän linkkiin tilin poistamiseksi: How to delete My F-Secure account - F-Secure Community

    Poiston jälkeen napsauta F-Secure-sovelluksessa olevaa ilmoitusta ja rekisteröidy tilille ohjeiden mukaisesti tässä linkissä: Siirtyminen vanhasta F-Secure Internet Security- tai Anti-Virus -tuotteesta F-Secure Totaliin - F-Secure Community. Älä mene F-Securen verkkosivustolle rekisteröitymään tilille ilman ilmoituksen napsauttamista, koska tämä saattaa estää tilauksen siirtymisen.

    @Hohtokeila

    Kirjaudu F-Secure-yhteisöön ja napsauta postikuvaketta oikeassa yläkulmassa nähdäksesi ja vastataksesi viestiin.

    Kiitos ja mukavaa päivää.

  • Hohtokeila
    Hohtokeila Viestejä: 6 Explorer
    Valinnat

    Ei toimi! En pääse lukemaan privaatti viestejäni! Se ilmoittaa vain, että ”Sinulle ei ole vielä viestejä.” On tämä nyt vaikeaa.

  • Hohtokeila
    Hohtokeila Viestejä: 6 Explorer
    Valinnat

    Olisi hienoa, jos olisi oikeus lukea ja kirjoittaa yksityisviestejä täällä.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Hohtokeila

    Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin. Ole hyvä ja jaa tilauskoodi ja tilin sähköpostiosoite yksityisviestin kautta.

    Kiitos.

  • Leila53
    Leila53 Viestejä: 2 New Member
    Valinnat

    Sama ongelma minullakin. Ostin jo Totalin, mutta en ole saanut koodia, vaan käytössä on vain kokeiluversio yhdelle koneella, vaikka maksoin viidelle.

  • Hohtokeila
    Hohtokeila Viestejä: 6 Explorer
    editoi marraskuu 2023
    Valinnat

    Tällä keskustelualueella ei näemmä mikään toimi. Minulla ei ole oikeutta yksityisviesteihin, joten en pääse lukemaan oikean ihmisen kirjoittamaa viestiä minulle. Myöskään ilmoitusasetusten muuttaminen ei toimi, koska saan edelleen sähköpostiin viestin, kun joku kommentoi tätä viestiketjua, vaikka otin täpän pois. Typerä Firmy tekoälyrobotti ei ymmärrä ongelmaani. Ilmeisesti minun on otettava yhteyttä Kilpailu- ja Kuluttajavirastoon, että saan Kuluttajalle kuuluvat oikeuteni kuntoon! Olen jo maksanut IS käyttöoikeudesta vuoteen 2026 ja nyt pitäisi saada ilmaiseksi päivitettyä Totaliin, mutta homma ei vaan onnistu.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Leila53

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommentistasi.

    Mitä tulee F-Secure Total -tilaukseesi, jos olet tilannut sen suoraan F-Secureltä, et tarvitse aktivointikoodia. Tilauksesi päivittyy automaattisesti tilillesi. Näyttää kuitenkin siltä, että rekisteröit tilin verkkosivustolla kokeilutilauksen yhteydessä, joka on voimassa 30 päivää.

    Ratkaisuna tähän suosittelemme poistamaan kokeilutilin ohjeiden mukaisesti tässä linkissä: F-Secure-tilin poistaminen | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides. Tilin poiston jälkeen käytä rekisteröitymislinkkiä, jonka sait sähköpostissa maksukumppaniltamme Cleverbridgeltä, varmistaaksesi tilin oikean luomisen.

    Mukavuudeksesi olen myös lähettänyt sinulle yksityisviestin, joka sisältää rekisteröitymislinkin.

    @Hohtokeila

    Ymmärrämme turhautumisesi. Toisin kuin huolenaiheesi, yhteisössämme ei käytetä bottia. Vastataksesi yksityisviestiin, kirjaudu yhteisösivulle ja napsauta postisymbolia oikeassa yläkulmassa. Ja kuten tarkistin, olet vastannut onnistuneesti yksityisviestiini. Kiitos yhteistyöstäsi.

    Emme kuitenkaan ole vielä saaneet tilauskoodia. Ole hyvä ja anna meille koodi, jotta voimme tarkistaa tilauksen tilanteen.

    Arvioidessamme tiliäsi näyttää siltä, että tilauksesi koskee pelkästään F-Secure VPN:ää eikä oikeuta ilmaiseen päivitykseen F-Secure Totaliin. Ilmainen päivitys koskee nimenomaan käyttäjiä, jotka käyttävät vanhaa koodipohjaista F-Secure Internet Security -tuotetta, joka aktivoidaan aktivointikoodilla ja on saatavilla vain Windows-alustalla. Voisitko vahvistaa, käytätkö vanhaa F-Secure Internet Security -tuotetta?

    Lisätietoja saat tästä linkistä: Siirtyminen vanhasta F-Secure Internet Security- tai Anti-Virus -tuotteesta F-Secure Totaliin - F-Secure Community

    Kerro meille, jos tarvitset lisäapua.

    Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

  • hyv3153
    hyv3153 Viestejä: 2 Observer
    Valinnat

    Siitä lähtien kun Internet Security ilmoitettiin katoavaksi ohjelmaksi, on kirjautuminen My F-Securyyn ollut sekaisin enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. Perusongelma on, että käyttäjänä minun ei oikeastaan kuuluisi olla velvollinen tekemään mitään, vaan siirtyminen Total-ohjelmaan pitäisi olla automaattinen. Ilmeisesti jossakin vaiheessa olen onnistunut tekemään toisen tunnuksen, mutta miten asian saisi korjattua, mieluummin mahdollisimman vähällä vaivalla?

    Kirjautumisessa tulee seuraava virheilmoitus:

    Ei voitu kirjautua

    Tämä laite kuuluu jo johonkin toiseen palvelun My F-Secure ryhmään. Jos haluat kirjautua tällä laitteella, tarvitset samaan ryhmään kuuluvan tilin.

     

    Jos et saa ratkaistua tätä ongelmaa, ota yhteyttä tukeen.

     

    Lisää tämä koodi tukipyyntöösi ja auta meitä ratkaisemaan ongelma:

    0000-1712a26ad8fc826c

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @hyv3153

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommentistasi.

    Arviomme perusteella näyttää siltä, että sinulla on jo käyttäjätili rekisteröitynä @pp.inet.fi-sähköpostiosoitteellasi lokakuusta 2023 lähtien. Kuitenkin tili on vanhentunut, sillä se oli alun perin kokeilutili, joka on voimassa vain 30 päivää.

    Suosittelemme poistamaan tämän tilin noudattaen ohjeita, jotka on esitetty tässä linkissä: F-Secure-tilin poistaminen | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides

    Tämän jälkeen seuraa sovelluksen ilmoituksia luodaksesi uuden tilin. Lisätietoja löytyy tästä linkistä: Siirtyminen vanhasta F-Secure Internet Security- tai Anti-Virus -tuotteesta F-Secure Totaliin - F-Secure Community

    Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä auttaaksemme.

    Kiitos ja mukavaa päivää.

  • hyv3153
    hyv3153 Viestejä: 2 Observer
    Valinnat

    Kiitos vastauksesta.

    Valitettasti sain ohjeista toteutetuksi vain käyttäjätilin poiston.

    Seuraava vaihe ei oikein onnistunut, kun en ymmärtänyt mistä tuotteesta tällainen Lisätietoja-linkki pitäisi löytyä:

    1. " Valitse tuotteen päänäkymästä käyttöiän päättymisen ilmoituksesta Lisätietoja-linkki.

    Huomautus: Jos haluat tietää lisää, valitse Lisätietoja...-linkki ilmoituksesta.

    Jatka suojausta -sivu tulee näkyviin."

    Jostakin löysin uuden käyttäjätilin luontinapin, mutta tuloksena oli taaskin vain 1 kk kokeilujakson sisältävä tili, jonka poistin saman tien. Siis: miten luodaan uusi tili, jossa on käyttöoikeutta sen verran kuin Internet security -ohjelmassa vielä on? Youtube-video, jossa näytetään tilin luominen alkaa täysin eri kohdasta kuin minun ohjelmani.

  • Rispekt
    Rispekt Viestejä: 1 Observer
    Valinnat

    Vanhassa koneessani on win7, sekä f-secure IS (vanha), käytän tätä laitetta erittäin harvoin, siinä on kuitenkin ollut pitkälle eteenpäin (2026) aktivoitu IS. En saa sitä päivitettyä mihinkään suuntaan koska win7, en uskalla IS asennusta siitä poistaakaan koska sitten lisenssi katoaa taivaan tuuliin ja windowsia en tuolla koneella päivitä tämäntakia - koitin toiselle koneelle (jossa on win10) asentaa vanhaa IS:ää jotta olisin voinut koodin päivittää nykyaikaan, niin sekään ei onnistu vanhaa IS ei voi enää asentaa ja uuteen IS:ään tuo vanha koodi ei uppoa . Meinin jo hätäpäissäni nollaamaan SAFE-tunnukseni, joten sen muutaman kuukauden jäljellä oleva lisenssikin tietty katosi. Kunnon sekametelisopan sain aikaiseksi. Ostin kaupasta uuden Totalin, mutten uskalla sitä asentaa ennenkuin saan vanhat lisenssit johonkin pohjalle.

    Mitäs ihmettä tälle sotkulle tekisin?

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @hyv3153

    Kiitos vastauksestasi.

    Voisitko vahvistaa, onko vanha F-Secure Internet Security, joka on aktivoitu annetulla aktivointikoodilla, edelleen asennettuna tietokoneellesi? Mikäli näin on, löydät asiaankuuluvan valikon sovelluksesta.

    Jos ohjelmisto ei enää ole läsnä, suosittelen käymään seuraavassa linkissä luomassa kokeilutilin: F‑Secure Total — kaikenkattava verkkosuojaus | F-Secure

    Kun olet suorittanut tämän vaiheen, ilmoita meille ystävällisesti, ja helpotamme tilauksesi siirtämistä.

    Hei @Rispekt

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön, ja kiitos kommentistasi.

    Haluaisin ilmoittaa, että tukemme Windows 7:lle päättyi 14. elokuuta 2023, kun Microsoft lopetti päivitysten julkaisun 14. tammikuuta 2020. Lisätietoja varten voit viitata tähän linkkiin: Windows 7:n tuki päättyy 14.8.2023 - F-Secure Community

    Saanko tiedustella, omistatko vielä vanhan F-Secure Internet Securityn lisenssikoodin? Mikäli näin on, jaa se kanssani yksityisviestinä, koska näyttää siltä, että olet onnistuneesti luonut kokeilutilin. Autamme siirtämään tilauksesi sen mukaisesti.

    Kiitos ja mukavaa päivää.

  • John1234t6
    John1234t6 Viestejä: 2 Observer
    Valinnat

    Olen asentanut FSIS kolmen sukulaisen koneille alun perin vuoden 2020 alussa (taisi silloin olla FS Safe). Nykyinen tilaus päättyy 30.1.2024.

    Ostin tänään Prismasta FSIS tilauksen, 3 laitetta, 1 vuosi + 4kk. Saman paketin olen ostanut kolme kertaa aikaisemmin ja aina jatkanut tilausta syöttämällä tilauskoodin My F-Securessa. Nyt My F-Secure ei hyväksy ostamaani tilauskoodia enkä pysty jatkamaan tilausta.

    Selvittelin asiaa ja päädyin tänne. Ilmeisesti "Ennen 14.2.2023 ostettua F-Secure Internet Security -tilausta ei voi enää uusia." Pitäisi päivittää FSIS -> FS Total. Linkki tiedotteeseen alla.

    https://community.f-secure.com/internet-security-fi/kb/articles/29607-paeivittaeminen-f-secure-internet-securitystae-f-secure-totaliin

    Tätähän en tiennyt. En itse käytä FSIS enkä ole saanut mitään ilmoituksia asiasta.


    Kysymyksiä tuelle:

    1. Tuleeko minun päivittää kaikille käyttäjille FSIS -> FS Total?
    2. Onnistuuko tämä FSIS-ohjelman sisältä helposti ja voiko tämän tehdä etäyhteyden avulla?
    3. Miten käytän kaupasta ostamani FSIS koodin saadakseni kolmelle laitteelle FS Total 1 vuosi + 4kk eteenpäin?


    Tiedotteessa "Päivittäminen F-Secure Internet Securitystä F-Secure Totaliin"lukee:

    "Kun on aika uusia tilauksesi, sinut ohjeistetaan päivittämään F-Secure Totaliin, jonka saat samalla hinnalla kuin Internet Securityn. Uusimisprosessin aikana sinut ohjataan My F-Secure -sivulla, jossa sinun on luotava F-Secure-tili, jotta voit aloittaa F-Secure Totalin asentamisen laitteisiisi."

    Minulla ja kolmella käyttäjällä on jo F-Secure tilit. Miksi meidän tulisi tilausta uusiessa luoda tilit? Eihän uusittavaa, voimassa olevaa tilausta voi olla olemassa ilman tiliä. Vai vaatiiko FS Total oman tilin?


    "Kun Internet Security -tilauksesi on päättymässä, tuote alkaa näyttää muistutuksia siitä tuotteen päänäkymässä."

    Minä en ole tällaisia ilmoituksia saanut sähköpostiini. Sukulaiseni eivät näitä asioita osaa eivätkä mitenkään ymmärtäisi reagoida mahdollisiin ilmoituksiin (siksi minä ylläpidän näitä asioita).

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @John1234t6

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommentistasi.

    Voisitko ystävällisesti kertoa meille, mikä virheilmoitus sinulle tuli yrittäessäsi aktivoida koodia My F-Secure -tililläsi?

    Tiedoksesi, ilmainen päivitys koskee ainoastaan käyttäjiä, jotka käyttävät vanhaa F-Secure Internet Securityä, joka on aktivoitu aktivointikoodilla ja saatavilla vain Windows-alustalle. Lisätietoja löydät tästä linkistä: Siirtyminen vanhasta F-Secure Internet Security- tai Anti-Virus -tuotteesta F-Secure Totaliin - F-Secure Community

    On tärkeää huomauttaa, että tilauksesi koskee uutta F-Secure Internet Securityä, joka on julkaistu 14. helmikuuta 2023 jälkeen (aiemmin tunnettu nimellä F-Secure SAFE). Siksi päivitys ei ole käytettävissä tilanteessasi.

    Suosittelemme yrittämään uudelleen tilauksen uusimista koodilla. Jos ongelma jatkuu, ilmoita siitä meille, niin autamme mielellämme lisää.

    Kiitos ja mukavaa päivää!

  • John1234t6
    John1234t6 Viestejä: 2 Observer
    Valinnat

    Tein kuten suosittelit ja huomasin tekemäni virheen. Laitoin ostamani tilauskoodin uudelleen mutta tällä kertaa väliviivoilla (-) kuten tuotepaketissa. Tilaus on jatkettu aivan oikein ja nyt voimassa 31.5.2025 asti. Kiitos avusta!

  • RVIE
    RVIE Viestejä: 1 Observer
    Valinnat

    Minulla on 22.3.2022 ostettu Internet Security Renewal 3 vuotta + 100 päivää kolmelle laitteelle. Tilaus on voimassa 30.6.2025 asti.

    Yritin päivitystä. Ohjeen mukaan loin uuden tilin, mutta vanha tilaus ei siirtynyt sinne. Maksetut yli 500 päivää vaihtuivat 30 päivän kokeilutilaukseen. 22.3.2022 saamani tilauskoodi ei kelpaa.

    Haluan takaisin jo maksamani tilauksen päättymispäivän. 

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @RVIE

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommentistasi.

    Arviomme perusteella näyttää siltä, että luotiin kokeilutili tilauksen tarkoitetun siirron sijaan. Ei hätää, olemme täällä auttamassa. Olemme siirtäneet tilauksesi onnistuneesti F-Secure Totaliin. Ole hyvä ja asenna uusi F-Secure Total, korvaten vanhan F-Secure Internet Securityn.

    Vaiheittaisen ohjeistuksen löydät tästä oppaasta: Tuotteen asentaminen tietokoneeseen | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides

    Mikäli tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä.

    Kiitos ja mukavaa päivää!

Hinnoittelu ja tuotetiedot