Pankkitoimintojen suojaus (vihreät reunat)

Valinnat
RiittaW
RiittaW Viestejä: 3 Observer
editoi toukokuu 2 kohteessa F-Secure Total

Minulla ei näy enää vihreitä reunuksia. Onko jokin muuttunut vai olenko itse erehdyksessä muuttanut asetuksia virheellisesti?

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,723 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @RiittaW

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Arvostaisimme suuresti, jos voisit jakaa kanssamme lisää tietoja. Voisitko kertoa, millä laitteella kohtaat tämän ongelman? Mikä on tämän laitteen käyttöjärjestelmäversio? Ja millä selaimella käytät – onko se Microsoft Edge, Google Chrome vai Mozilla Firefox?

    Lisäksi, esiintyykö tämä ongelma tietyllä pankkisivustolla vai kaikilla pankkisivustoilla? Jos voisit antaa meille URL-osoitteen, se olisi erittäin hyödyllistä.

    Oletko yrittänyt kytkeä laajennuksen pois päältä ja takaisin päälle, sekä kokeillut pankkisuojan kytkeä pois päältä ja takaisin päälle F-Secure Totalista?

    Yksityiskohtaisemman vianetsinnän avuksi voit viitata tähän linkkiin: Pankkitoimintojen suojaus -ponnahdusbanneri ei tule näkyviin, kun käyn pankkisivustolla - F-Secure Community

    Jos tarvitset lisäapua tai sinulla on lisäkysymyksiä, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä auttaaksemme.

    Kiitos ja toivotamme sinulle mahtavaa päivää!

Vastausvaihtoehdot

  • RiittaW
    RiittaW Viestejä: 3 Observer
    Valinnat

    Hei,

    ilmeisesti uudelleen käynnistys tai jokin muu on korjannut ongelman. Tänään vihreät reunukset taas näkyivät. Kun ne "katosivat" olin käynyt myös Helsingin kaupungin terveydenhuollon sivuilla, joihin piti kirjautua pankkitunnuksin (Maisa). Ehkä tämä oli sekoittanut jotain. Täytyy tarkkailla tilannetta vähän, tapahtuuko uudelleen.

    Kiitos ystävällisestä vastauksestanne.

Tämä keskustelu on suljettu.