tilauskoodi

jarmokoponen
jarmokoponen Viestejä: 3 Observer
editoi huhtikuu 2024 kohteessa Laitesuojaus

Mistä koodin löytää? Mihin vaihdettava? En löydä ohjeista. Minulla on kuudelle koneelle suoja, ja yhdessä koneessa näkyy koko ajan ilmoitus koodin vaihtamisesta, mutta ei kerrota missä ja miten. /kopo

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

• majajärvi
    majajärvi Viestejä: 2 Observer
    editoi lokakuu 2023

Mistä saan vahvistuksen, että olen maksanut Total-tuotteesta (1 vuosi) Paytraili kautta 54,99 e

9.10? Paytrail in tunnusn:o on xxxxxx?

Exxxx Pxxxxxxx

e-mail:

exxxxxxxxxxxx@kolumbus.fi

tel. 05xxxxxxxx

Edit: PII removed

• Firmy
    Firmy Viestejä: 2,000 Community Manager

Hei @jarmokoponen @majajärvi

Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi ja kommentistasi.

@jarmokoponen

Minun näkökulmastani näyttää siltä, että sinulla on tilaus F-Secure Total -tuotteeseen, joka kattaa jopa 5 laitetta. Voit varmistaa tämän tiedon kirjautumalla My F-Secure -tilillesi Kirjaudu My F‑Secureen | F-Secure.

Voisitko antaa lisätietoja siitä F-Secure-tuotteesta, joka on asennettuna kyseiselle laitteelle? Tarkemmin:

1. Mikä on kyseisen laitteen käyttöjärjestelmän versio?
    2. Onko sinulla erityistä koodia kyseiselle laitteelle?

Nämä lisätiedot auttavat meitä auttamaan sinua tehokkaammin.

@majajärvi

Älä jaa henkilökohtaisia tietojasi julkisesti tällä foorumilla. Tällaisia tietoja voidaan käyttää sinua vastaan. Olen poistanut tiedot suojellaksesi henkilöllisyyttäsi. Tutustu yhteisömme sääntöihin varmistaaksesi, että tämä foorumi pysyy turvallisena F-Secure Community User Guidelines — F-Secure Community.

Koskien kysymykseesi, tarkistin ja huomasin, että olet tilannut F-Secure Internet Securityn, et F-Secure Totalia. Voit ladata laskun kirjautumalla My F-Secure -tilillesi Kirjaudu My F‑Secureen | F-Secure, siirtymällä "Tilaus" -osioon ja vierittämällä alas kohtaan "Laskutushistoria".

Jos tarvitset lisäapua, voit lisätä lisäkommentteja, ja autamme mielellämme.

Kiitos ja mukavaa päivää!

Firmy
    Community Manager | F-Secure Community
    🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
    🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
    💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
    📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey.

• majajärvi
    majajärvi Viestejä: 2 Observer
    editoi lokakuu 2023

Mistä saan kuitin maksamastani tilauksesta (paytrailin koodi xxxxxxx

Edit: PII removed

• jarmokoponen

Hei! Kiitos vastauksesta. Kirjoitan tätä MacProlla, jossa MacOs Sonoma 14.1. Ilmoitus tilauskoodista ei katoa. Kerrotko mitä seuraavaksi. /kopo

• jarmokoponen

Niin ja Totalin olen maksanut parin edellisen vuoden aikana viidelle laitteelle

99€

Tämä keskustelu on suljettu.