tilauskoodi

Valinnat
jarmokoponen
jarmokoponen Viestejä: 3 Observer
editoi huhtikuu 2 kohteessa F-Secure Total

Mistä koodin löytää? Mihin vaihdettava? En löydä ohjeista. Minulla on kuudelle koneelle suoja, ja yhdessä koneessa näkyy koko ajan ilmoitus koodin vaihtamisesta, mutta ei kerrota missä ja miten. /kopo

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • majajärvi
    majajärvi Viestejä: 2 Observer
    editoi lokakuu 2023
    Valinnat

    Mistä saan vahvistuksen, että olen maksanut Total-tuotteesta (1 vuosi) Paytraili kautta 54,99 e

    9.10? Paytrail in tunnusn:o on xxxxxx?

    Exxxx Pxxxxxxx

    e-mail:

    exxxxxxxxxxxx@kolumbus.fi

    tel. 05xxxxxxxx


    Edit: PII removed

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,723 Community Manager
    Valinnat

    Hei @jarmokoponen @majajärvi

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi ja kommentistasi.

    @jarmokoponen

    Minun näkökulmastani näyttää siltä, että sinulla on tilaus F-Secure Total -tuotteeseen, joka kattaa jopa 5 laitetta. Voit varmistaa tämän tiedon kirjautumalla My F-Secure -tilillesi Kirjaudu My F‑Secureen | F-Secure.

    Voisitko antaa lisätietoja siitä F-Secure-tuotteesta, joka on asennettuna kyseiselle laitteelle? Tarkemmin:

    1. Mikä on kyseisen laitteen käyttöjärjestelmän versio?
    2. Onko sinulla erityistä koodia kyseiselle laitteelle?

    Nämä lisätiedot auttavat meitä auttamaan sinua tehokkaammin.

    @majajärvi

    Älä jaa henkilökohtaisia tietojasi julkisesti tällä foorumilla. Tällaisia tietoja voidaan käyttää sinua vastaan. Olen poistanut tiedot suojellaksesi henkilöllisyyttäsi. Tutustu yhteisömme sääntöihin varmistaaksesi, että tämä foorumi pysyy turvallisena F-Secure Community User Guidelines — F-Secure Community.

    Koskien kysymykseesi, tarkistin ja huomasin, että olet tilannut F-Secure Internet Securityn, et F-Secure Totalia. Voit ladata laskun kirjautumalla My F-Secure -tilillesi Kirjaudu My F‑Secureen | F-Secure, siirtymällä "Tilaus" -osioon ja vierittämällä alas kohtaan "Laskutushistoria".

    Jos tarvitset lisäapua, voit lisätä lisäkommentteja, ja autamme mielellämme.

    Kiitos ja mukavaa päivää!

  • majajärvi
    majajärvi Viestejä: 2 Observer
    editoi lokakuu 2023
    Valinnat

    Mistä saan kuitin maksamastani tilauksesta (paytrailin koodi xxxxxxx


    Edit: PII removed

  • jarmokoponen
    jarmokoponen Viestejä: 3 Observer
    Valinnat

    Hei! Kiitos vastauksesta. Kirjoitan tätä MacProlla, jossa MacOs Sonoma 14.1. Ilmoitus tilauskoodista ei katoa. Kerrotko mitä seuraavaksi. /kopo

  • jarmokoponen
    jarmokoponen Viestejä: 3 Observer
    Valinnat

    Niin ja Totalin olen maksanut parin edellisen vuoden aikana viidelle laitteelle

    99€

Tämä keskustelu on suljettu.