Tilaukseni ei uusiudu/päivity
Hyväksytty vastaus
-
Hei @User_117822
Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.
Ystävällisesti pyydämme, ettet julkisesti jaa henkilökohtaisia tietojasi tässä foorumissa. Yksityisyytesi ja tietoturvasi ovat tärkeitä, ja henkilötietojen julkaiseminen julkisesti saattaa altistaa niiden väärinkäytölle. Olen poistanut tarvittavat tiedot suojellaksesi henkilöllisyyttäsi. Turvallisen ympäristön varmistamiseksi tutustu yhteisömme ohjeistuksiin: https://community.f-secure.com/en/discussion/122422/f-secure-community-user-guidelines#latest. Jos henkilökohtaiset tiedot ovat tarpeen avun saamiseksi, viestittelemme yksityisesti suoraan viestien välityksellä.
Liittyen aiempaan viestiisi, huomasimme ongelman päivityksessä, mutta ilokseni voin kertoa, että olemme ratkaisseet sen. Tilaamasi palvelu pitäisi olla nyt voimassa vielä vuoden ajan.
Mikäli tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä auttamassa.
Kiitos ja ihanaa päivää!
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
Vastausvaihtoehdot
-
F-Secure Total
Minä jatkoin nykyisen 3.9.2023 saakka voimassa olevan F-Secure + VPN virustorjunta ohjelman tietokoneelleni. Ja maksoin sen jo verkkopankissa, josta olen saanut jo laskun Cleverbridge/F-Secure Paytrail maksupalvelun kautta. Mutta nyt tämä pitäisi aktivoida toimimaan siirtymä-ajalla 18.9.2023 alkaen ja ottaen huomioon nykyisen vielä voimassa olevan F-Secure + VPN ohjelmani. Viitenumeroni uuteen tilaukseen on xxxxxxxxx. Tilaus tehty sunnuntaina 20.8.2023, kello 14.45.
Mutta tietokoneessani näkyy kuitenkin vain nykyinen F-Secure + VPN tuohon 3.9.2023 saakka. Tietokone pyytää kuitenkin uutta tilausta kokoajan F-Securesta, eikä noteeraa mitenkään tehtyä? Mitä tehdä? Minä valitsin tilatessa vain 2 laitteelle suojauksen, koska F-Secure lopetti minun vanhan Windows 7 suojauksen, joten tarvitsen suojausta vain 2-lle laitteelle nykyiselle Windows 10 ja Samsungin Android Tabletille. Pyydän palautetta nopeasti?
Edit: PII removed
-
Hei @Moriz475
Kiitos kommentistasi.
Halusin antaa sinulle ystävällisen vinkin: on parasta olla jakamatta henkilökohtaisia tietojasi julkisesti tässä foorumissa. Yksityisyytesi on erittäin tärkeää. Pidelläkseni sinut turvassa, olen käynyt etukäteen ja poistanut nuo tiedot puolestasi. Jos joskus tarvitsemme henkilökohtaisia tietoja, putoamme DM-kansioosi yksityisellä viestillä.
Mitä tulee ongelmaasi, huomasin, että teit uuden ostoksen tilillesi sen sijaan, että olisit uusinut nykyisen F-Secure Total -tilauksesi. Siksi hohdokas uusi tilauksesi ei näy nykyisessä My F-Secure -tililläsi. Ei hätää kuitenkaan! Uusi tilauksesi lisätään automaattisesti pian. Kaikki yksityiskohdat löydät tästä linkistä: Olen vahingossa ostanut uuden F-Secure SAFE / TOTAL / ID PROTECTION -tilauksen tilini ulkopuolelta sen sijaan, että olisin uusinut olemassa olevan My F-Secure -tilini. Mitä minun pitäisi tehdä? - F-Secure Community
Auttaaksemme sinua tässä asiassa, olemme lähettäneet sinulle yksityisviestin. Olemme täällä ohjaamassa sinua oikeaan suuntaan.
Iso kiitos ja mukavaa päivää sinulle etukäteen!
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters