Tilauskoodi ei toimi, mikä voi olla syynä?

Valinnat
Hamunen
Hamunen Viestejä: 2 New Member
editoi helmikuu 6 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei,

Sain uusittua tilauksen, mutta kun klikkaan koneesta F-secure pikakuvaketta. Saan sieltä sivun, jossa pyydetään tilauskoodia. Olen kokeillut monta kertaa ja en saa näytölle sitä ikkunaa, jossa voi tarkistaa virukset ja uhat. Mistä tämä johtuu?

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    editoi elokuu 2023 Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Hamunen

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Yksityisyytesi on meille tärkeää, joten olen ottanut vapauden poistaa sähköpostiosoitteesi suojellaksemme henkilöllisyyttäsi. Jotta foorumi pysyy turvallisena kaikille, pyydämme sinua tutustumaan yhteisömme sääntöihin: https://community.f-secure.com/en/discussion/122422/f-secure-community-user-guidelines#latest

    Nyt käsitellään ongelmaasi. Huomasimme, että oli vanha tilaus, mutta älä huoli, olemme jo peruneet sen. Lisäksi huomaamme, että olet onnistuneesti uusinut tilauksesi automaattisella uusinnalla ja käyttämällä tilauskoodia. Hieno juttu! F-Secure Total -tilauksesi on voimassa tammikuuhun 2027 asti 3 laitteelle.

    Toisaalta näyttää siltä, että ostit uuden tilauksen verkkosivustomme kautta, mutta tilisi ei ole vielä rekisteröity. Ei hätää, autamme sinua peruuttamaan tämän ostoksen ja käsittelemme sinulle hyvityksen kyseisestä tilauksesta.

    Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, joten ole hyvä ja vastaa siihen, niin jatkamme hyvityksen kanssa sinulle.

    Odotamme innolla vastaustasi.

    Kiitos ymmärryksestäsi ja toivotamme sinulle mukavaa päivää. Jos tarvitset lisäapua, älä epäröi kysyä.

Vastausvaihtoehdot

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot