mitä pitää tehdä kun en saa uusittua eikä mistään chatista apua

Valinnat
Tinka123
Tinka123 Viestejä: 5 New Member
editoi joulukuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

ongelmia maksamisen kanssa

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Tinka123

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Olen tarkistanut tilauksesi puolestasi, ja näyttää siltä, että sinulla on maksua odottava tilaus. Ei huolta, olen peruuttanut tilauksen puolestasi. Nyt sinun pitäisi pystyä uusimaan tilauksesi sujuvasti My F-Secure -palvelussa. Siirry yksinkertaisesti osoitteeseen https://www.f-secure.com/fi/login ja seuraa annettuja ohjeita.

    Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olen täällä auttamassa ja varmistamassa, että kaikki sujuu sinulle vaivattomasti.

    Kiitos ja ihanaa päivää.

Vastausvaihtoehdot

  • JOnes
    JOnes Viestejä: 462 Rock Star
    Valinnat

    Parhaiten(ja nopeinta) tukea saat soittamalla F-Securen tukeen..


  • Tinka123
    Tinka123 Viestejä: 5 New Member
    Valinnat

    En tiedä mitä pitäisi tehdä kun Gigantti on muuttanut tietoja ja perinyt maksun. Joten se pitäisi saada uusittua. Gigantti on perinyt multa 149euroa siitä. joten en tiedä miten jatkaa tilausta?

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Tinka123

    Kysymykseesi on vastattu uudessa viestissäsi https://community.f-secure.com/fi/discussion/126790/mistae-saa-apua#latest. Ole hyvä ja tarkista se ja kerro meille, ratkaiseeko se ongelman vai tarvitsetko lisäapua.

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.

  • Tinka123
    Tinka123 Viestejä: 5 New Member
    Valinnat

    En löydä sitä XXXXXkoodia. ongelmana on se että olen maksanut tuotteen Gigantissa ja haluaisin saada sen uusittua. Niillä lukee että lisensseillä ei ole palautusoikeutta. Joten kun olen jo maksanut niin haluaisin sen käyttöön. Mutta se ei onnistu.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Tinka123

    Kiitos vastauksestasi.

    Olisiko mahdollista tarkistaa, oletko saanut heiltä mitään viestiä? Kuten rekisteröintilinkin?

    Lähetin sinulle yksityisviestin, joten olisiko mahdollista jakaa kanssani ostotodiste ja vahvistus heiltä.

    Odotan innolla vastaustasi.

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.

  • Tinka123
    Tinka123 Viestejä: 5 New Member
    editoi kesäkuu 2023
    Valinnat

    Tulostimeni ei toimi joten en pysty lähettämään kopiota kuitista.

    Tässä on tilausnumero XXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Tämä on nimellä XXXXXXXXXX DNASUPRAJAT. F-Secure TOTAL 3 Y 10D

    F Secure Total Safe 10 laitteelle 36kk. Virustorjuntapaketti VPN

    Lisenssillä ei ole palautusoikeutta

    EDIT: Removed PII

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Tinka123

    Ole varovainen jakamalla arkaluontoista tietoa julkisesti tässä foorumissa. Varjellaksemme henkilöllisyytesi turvallisuutta, olemme poistaneet julkaisemasi tiedot. Tulevaisuudessa viitteenä voit tutustua yhteisömme sääntöihin, jotka löydät tästä linkistä https://community.f-secure.com/en/discussion/122422/f-secure-community-user-guidelines#latest.

    Voit jakaa tiedot yksityisesti käyttämällä tämän foorumin yksityisviestien toimintoa. Olen lähettänyt sinulle viestin, joten tarkista saapuneet viestisi ja vastaa tarvittavilla tiedoilla. Voit myös ottaa kuvan puhelimellasi tai tallentaa kuvakaappauksen ja jakaa sen kanssamme.

    Pääset viesteihisi napsauttamalla postilaatikon kuvaketta näytön oikeassa yläkulmassa.

    Arvostan yhteistyötäsi ja odotan vastaustasi innolla.

    Kiitos.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot