Voitteko auttaa ? Lisätkää F-Securen käyttöaikaa kun saatte minun uuden maksun 29.4.2023

Valinnat
vensku21AR
vensku21AR Viestejä: 2 New Member
editoi marraskuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Viite numeroni XXXXXXXXX Airi Rautiainen...

Maksoin sen maksumuistutuksen nyt 57,99 euroa...eräpäivä 12.5.2023...Maksoin 29.4.2023...

Kuten soitin teille, ja minun F-Secure tilaus on nyt voimassa 13.4.2024 asti...

Olin maksanut uuden tilaukseni Klarnan kautta 63,92 euroa, ja teiltä tuli ilmoitus että suoritus tilaus on hylätty, maksoin (tein tilauksen uudelleen) 52,99 euroa 13.3.2023 OP pankkiin

Soitin F-Secureen puh. +358942454493 asiakasneuvontaanne ja OP:n neuvoja Penttinen Anna-Maija jutteli teidän neuvoja miehen kanssa minun lisäkseni...sieltä sanottiin että 63,92 euron maksu on nyt löytynyt ja käytetään 52,99 euron maksuksi...en saanut liikasuoritusta itselleni...joten

teidän lähettämä (Klarna) maksumuistutus on aiheeton, koska teidän F-Securen neuvoja mies sanoi että Lasku 52,99 euroa on selvä...

Ja kun nyt kuitenkin maksoin maksumuistutuksen 57,99 euroa 29.4.2023, niin voisitteko käyttää sen rahan hyväkseni ja jatkaa F-Securen käyttöaikaa 14.3.2024 jatkaen ...

Voisitteko soittaa minulle ( kun asia on hoidettu) puhelin 0XXXXXXXXX Axxx Rxxxxxxxxx

Vxxxxxxxxxx ...

OP Pankki antoi kuitit jo aikaisemmin laskuhistoriasta ja nt tulee tämä maksumuistutuksen raha vielä... jonka voisitte kohdistaa hyväkseni, vai? Kiitos vaivannäöstänne...

F-Securen mies neuvoja ja OP pankin asiakasneuvoja sanoivat jo aikaisemmin että

OLE HUOLETI...asiat kyllä hoidetaan...

KIITOS PALJON ... kiitos...KIITOS

Terveisin Airi mummo.


Edit: PII removed

Hyväksytty vastaus

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot