Voitteko auttaa ? Lisätkää F-Securen käyttöaikaa kun saatte minun uuden maksun 29.4.2023
Viite numeroni XXXXXXXXX Airi Rautiainen...
Maksoin sen maksumuistutuksen nyt 57,99 euroa...eräpäivä 12.5.2023...Maksoin 29.4.2023...
Kuten soitin teille, ja minun F-Secure tilaus on nyt voimassa 13.4.2024 asti...
Olin maksanut uuden tilaukseni Klarnan kautta 63,92 euroa, ja teiltä tuli ilmoitus että suoritus tilaus on hylätty, maksoin (tein tilauksen uudelleen) 52,99 euroa 13.3.2023 OP pankkiin
Soitin F-Secureen puh. +358942454493 asiakasneuvontaanne ja OP:n neuvoja Penttinen Anna-Maija jutteli teidän neuvoja miehen kanssa minun lisäkseni...sieltä sanottiin että 63,92 euron maksu on nyt löytynyt ja käytetään 52,99 euron maksuksi...en saanut liikasuoritusta itselleni...joten
teidän lähettämä (Klarna) maksumuistutus on aiheeton, koska teidän F-Securen neuvoja mies sanoi että Lasku 52,99 euroa on selvä...
Ja kun nyt kuitenkin maksoin maksumuistutuksen 57,99 euroa 29.4.2023, niin voisitteko käyttää sen rahan hyväkseni ja jatkaa F-Securen käyttöaikaa 14.3.2024 jatkaen ...
Voisitteko soittaa minulle ( kun asia on hoidettu) puhelin 0XXXXXXXXX Axxx Rxxxxxxxxx
Vxxxxxxxxxx ...
OP Pankki antoi kuitit jo aikaisemmin laskuhistoriasta ja nt tulee tämä maksumuistutuksen raha vielä... jonka voisitte kohdistaa hyväkseni, vai? Kiitos vaivannäöstänne...
F-Securen mies neuvoja ja OP pankin asiakasneuvoja sanoivat jo aikaisemmin että
OLE HUOLETI...asiat kyllä hoidetaan...
KIITOS PALJON ... kiitos...KIITOS
Terveisin Airi mummo.
Edit: PII removed
Hyväksytty vastaus
-
Hei @vensku21AR
Kiitos viestistäsi.
Älä jaa henkilökohtaisia tietojasi julkisesti foorumilla. Olen poistanut tietosi suojellaksesi henkilöllisyyttäsi.
Liittyen kyselyysi, olet maksanut uusimisesi F-Secure Internet Security (aiemmin tunnettu nimellä F-Secure SAFE) -palveluun yhdelle laitteelle. Tilauksesi on jatkettu 13. huhtikuuta 2024 asti. Jos tilauksen päivämäärä ei päivity laitteellesi, voit viitata tähän linkkiin auttaaksesi sinua asiassa Olen uusinut F-Secure SAFE tai TOTAL tilaukseni, mutta laitteeni näyttää, että tilaus on vanhentunut tai että se on vanhentumassa - F-Secure Community.
Lisäksi maksukumppanimme Cleverbridge on vastaanottanut toisen maksun peruutetusta tilauksesta. Olemme palauttaneet sinulle summan 63,92 €.
Anna minun tietää, jos tarvitset lisäapua, ja autamme mielellämme sinua.
Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey.