produktnyckel

Var hittar jag min produktnyckel?

Comments

  • Laksh
    Laksh Posts: 4,224 Former F-Secure Employee

    Hi Mizzy32,

     

    Could you please repost your message in English so that everyone can have a look and assist you further?

     

    Which F-Secure product are you referring to?

  • Mizzy32
    Mizzy32 Posts: 2 New Member

     

    Hittade ert mejl i min skräppost idag.

     

    Jag kan inte läsa engelska och har därför inte kunnat finna någon lösning på mitt problem med att hitta en produktnyckel till mitt kontant inköpta program. (Draget från mitt konto den 27 januari Paynova AB xxxxxxx:- sv kr.)

     

    Det kan väl ändå inte vara meningen att man skall behöva översätta en massa text med hjälp av Googles översättningsprogram för att kunna ett få en nyckel till ett program som man köpt. För att inte vara utan virusprogram har jag laddat ned gratisversionen av programmet som förfaller om 12 dagar.

     

    Kan jag inte få en produktnyckel på ett enklare sätt vill jag ångra köpet. Jag har tidigare haft ett abonnemang hos Telia Sonera och då ingick ert virusprogram, som jag tyckte fungerade utmärkt. Nu har jag kollat lite på nätet och det finns ju fler program med svensk text att köpa, som förhoppningsvis är lite enklare att ladda ned.

     

    Med vänlig hälsning

    Marianne Fröberg
    2016-02-14

     

    EDIT: Masked purchase information

  • Laksh
    Laksh Posts: 4,224 Former F-Secure Employee

    Hi Marianne,

     

    You may try to contact our support numbers in the link given here to check further on your query.

  • Laksh
    Laksh Posts: 4,224 Former F-Secure Employee

    Hi Marianne,

     

    Just to keep you updated, I have moved your post to the Security board.

  • privat
    privat Posts: 2 New Member

    Jag har restarert min data och kan inte programera min prenumerationsnyckel 

     

    xxxxxxxxxx

     

    EDIT : Removed PII

  • Chameni
    Chameni Posts: 234 F-Secure Employee

     

    Hi privat,

     

    Could you please post your question in English in future so that everyone can help you?

     

    If you are referring to F-Secure SAFE, please refer here.

     

    Thank you.

  • privat
    privat Posts: 2 New Member

    Remuve the reference number XXXXXXXXXX  of theF-Secure Safe. It was bo search Remove J do not  pay !!!!!! Jalredy have F-Security.

     

    Alojzija !

     

    EDIT: Remove PII

  • Chameni
    Chameni Posts: 234 F-Secure Employee

     

    Hello privat,

     

    I will send you a private message regarding your purchase.

     

    Thank you.

This discussion has been closed.
Pricing & Product Info