Issue:
Jeg har mistet eller glemt min F-Secure FREEDOME VPN- abonnementskode. Hvordan finder jeg det?
Resolution:
Hvis du har mistet eller glemt din F-Secure FREEDOME VPN- abonnementskode:
- Hvis du har købt F-Secure FREEDOME VPN-produktet fra F-Secure eStore, skal du kontaktperson, kontakt F-Secure support . For at fremskynde gendannelsen af abonnementskode skal du have din e-mailadresse (brugt da du købte produktet) eller arrangere referencenummer ved hånden, når du kontakter vores support.
- Hvis du har købt produktet fra en lokal forhandler, skal du kontaktperson, kontakt din forhandler.
- Hvis du har købt produktet fra Apple Appstore eller Google PlayStore, får du ingen kode. Du kan aktivere køb ved at installere det fra butikken og vælge ' retur køb '.
Hvis du har FREEDOME installeret og aktiveret på en computer, kan du finde koden fra program:- Åbn FREEDOME på din computer
- Gå til siden Abonnement
- Klik på Vis abonnementskode
Hvis du har købt F-Secure TOTAL, har du ikke en abonnementskode til F-Secure FREEDOME. Du kan logge på på din personlige My F-Secure konto https://my.f-secure.com/ logon for at administrere dit abonnement.
Article no: 000001132
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.