F-Secure kræver en My F-Secure-konto for alle selvstændige F-Secure VPN-abonnementer.
Bemærk: F-Secure FREEDOME VPN er for nylig blevet omdøbt til F-Secure VPN. Selvom det gamle produktnavn stadig vises i visse tilfælde, forbliver beskyttelsesniveauet uændret.
Bemærk: Denne artikel gælder ikke for dig, hvis du har købt dit F-Secure VPN-abonnement fra App Store eller Google Play Store.
Denne artikel giver svar på følgende spørgsmål:
- Hvorfor skal jeg oprette en My F-Secure-konto?
- Hvornår vil dette ske?
- Hvad sker der med min anonymitet, hvis jeg skal oprette en konto?
- Hvad hvis jeg stadig har en gyldig abonnementskode?
- Jeg har F-Secure Internet Security eller F-Secure ID Protection og en abonnementskode til den VPN-app, som jeg vil tage i brug. Hvad skal jeg gøre?
- Hvordan fornyer jeg mit F-Secure VPN-abonnement?
- Hvad er My F-Secure?
Næste gang, når du fornyer dit F-Secure VPN-abonnement, bliver du guidet til siden My F-Secure , hvor du skal oprette din konto for at kunne begynde at bruge produktet. Du skal udfylde dit navn, e-mailadresse og adgangskode.
Vigtigt: Hvis du allerede har en My F-Secure-konto med intet gyldigt produktabonnement, skal du først slette den eksisterende konto og derefter oprette en ny konto til dit F-Secure VPN-abonnement . Grunden til dette er, at vi bruger din e-mailadresse som brugernavn til kontoen, og du kan ikke bruge den samme e-mailadresse til den nye konto, medmindre du sletter den gamle konto. Hvis du har glemt adgangskoden til kontoen, skal du vælge Glemt din adgangskode? link på My F-Secure siden, og vi sender dig instruktioner om, hvordan du ændrer din adgangskode.
Hvorfor skal jeg oprette en My F-Secure-konto?
Når du køber det selvstændige F-Secure VPN-produkt fra vores webshop eller en forhandler, skal du oprette en My F-Secure-konto for at kunne begynde at beskytte dine enheder. Det tager kun et øjeblik at tilmelde dig, og du vil have alle dine sikkerhedsoplysninger i én brugervenlig portal.
Mange af os har mere end én enhed, og det kan være ret udfordrende at sikre, at de alle er beskyttet til enhver tid.My F-Secure giver dig et overblik over hele dit abonnement og enheder, hvorimod du i appen kun kan styre beskyttelsesstatussen for en individuel enhed.
Hvad er fordelene for dig?
- Du behøver ikke at huske, hvor du kan finde din abonnementskode; du behøver ikke længere en
- Abonnementet gælder for alle platforme: Android, iOS, Mac og Windows
- Nem at forny og administrere dit abonnement
- Nemt at dele dine licenser med andre familiemedlemmer og venner
- Let at opgradere din beskyttelse til at inkludere andre funktioner, såsom online sikkerhed og identitetsbeskyttelse
Hvornår vil dette ske?
Næste gang, når du fornyer dit F-Secure VPN-abonnement, vil du blive guidet til siden My F-Secure , hvor du kan oprette din konto.
Hvad sker der med min anonymitet, hvis jeg skal oprette en konto?
VPN-tjenester kan ikke gøre dig fuldstændig anonym, men de forbedrer dit privatliv og sikkerhed online.
Med F-Secure VPN kan du kryptere din datatrafik og skjule din rigtige IP-adresse. Vi læser ikke din trafik, og vi ved heller ikke, hvilken trafik der er din. Vi deler eller sælger ikke noget af din trafik.
Vi respekterer dit privatliv og behandler kun personoplysninger, der er nødvendige for at levere vores tjenester og for at kommunikere med dig. Vi deler ikke dine My F-Secure-kontooplysninger med tredjeparter.
De oplysninger, du indtaster for at købe dit F-Secure VPN-abonnement, såsom betalingskortoplysninger, håndteres af netbutikken eller app-butikkens udbyder. Disse tredjepartsforhandleres privatlivspolitikker gælder for det faktiske køb og relaterede aktiviteter. F-Secure har ikke adgang til dine betalingsoplysninger. For mere information, se F-Secure VPN Privatlivspolitik.
Hvad hvis jeg stadig har en gyldig abonnementskode?
Hvis du har en gyldig abonnementskode, kan du fortsætte med at bruge koden på de enheder, som du allerede har aktiveret, indtil abonnementet udløber. Hvis du ønsker det, kan du straks oprette en My F-Secure-konto og derefter konvertere abonnementskoden til brugstid.
Men hvis du har en abonnementskode og ønsker at bruge F-Secure VPN på en ny enhed, skal du oprette My F-Secure- kontoen med det samme og derefter logge ind på din konto for at konvertere abonnementskoden til brugstid .
For at konvertere abonnementskoden til brugstid:
- Opret en My F-Secure konto.
- Indtast din abonnementskode, når du bliver bedt om det.
- Åbn VPN-appen.
- Vælg Abonnement > Log ind.
- Indtast dine kontooplysninger.
- Gentag trin 3-5 på hver enhed, der har VPN-appen.
Jeg har F-Secure Internet Security eller F-Secure ID Protection og en abonnementskode til den VPN-app, som jeg vil tage i brug. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har et F-Secure Internet Security (tidligere kendt som F-Secure SAFE) eller ID Protection-abonnement og har modtaget en abonnementskode til F-Secure VPN, skal du være opmærksom på, at aktivering af denne kode vil ændre dit nuværende produkt i My F- Sikker.
Når du indtaster VPN-abonnementskoden, skifter dit nuværende abonnement til F-Secure VPN, og de resterende dage fra dit tidligere abonnement vil blive overført til det nye produkt. Det betyder, at du ikke længere har adgang til funktionerne i dit originale F-Secure Internet Security- eller ID-beskyttelsesprodukt, medmindre de er inkluderet i dit nye abonnement.
Du vil blive informeret om denne ændring i My F-Secure , før du afslutter processen, og du kan vælge ikke at acceptere ændringen, hvis du ønsker at beholde dit nuværende abonnement.
Sådan aktiverer du din F-Secure VPN:
- Log ind på My F-Secure.
- Indtast den abonnementskode, du modtog til F-Secure VPN.
Hvis du ikke ønsker at fortsætte med denne ændring, skal du ikke indtaste abonnementskoden for VPN. Overvej venligst at opgradere til F-Secure Total, som tilbyder fuld onlinebeskyttelse, inklusive VPN, identitetsbeskyttelse og mere uden at ændre dine nuværende abonnementsfunktioner.
Hvordan fornyer jeg mit F-Secure VPN-abonnement?
Hvis du allerede har en My F-Secure- konto, skal du logge ind på kontoen, vælge Forny nu og følge instruktionerne på skærmen.
Hvis du endnu ikke har en My F-Secure- konto, skal du følge meddelelserne i appen for at forny dit abonnement eller gå til F-Secure VPN-fornyelsessiden på vores hjemmeside. Under fornyelsesflowet bliver du guidet til at oprette din My F-Secure-konto.
Hvis du har en gyldig abonnementskode og endnu ikke har en My F-Secure-konto, skal du oprette kontoen, logge ind på kontoen og indtaste din abonnementskode for at aktivere dine licenser. Dine enheder, der allerede har VPN-appen installeret, bliver synlige i My F-Secure-portalen, når du logger ind på din konto på hver enhed, der har appen:
- Åbn VPN-appen.
- Vælg Abonnement > Log ind.
- Indtast dine kontooplysninger.
Bemærk: Hvis du ikke har gennemført ovenstående trin, så snart dit abonnement udløber, vil dine enheder ikke længere være beskyttet, før du logger ind på din My F-Secure- konto via VPN-appen på hver enhed.
Hvad er My F-Secure?
Min F-Secure er hjemmet til din beskyttelse. Det er administrationsportalen for alle de enheder, der er beskyttet med dit abonnement. Udover at administrere dit VPN-produkt er alle abonnementsrelaterede oplysninger tilgængelige på portalen.
Portalen viser, hvornår dit abonnement udløber, og hvor mange gratis licenser du har tilbage. Hvis dit abonnement er ved at ophøre, eller du er løbet tør for licenser, kan du forlænge dit abonnement eller købe flere licenser via portalen.
Gennem My F-Secure kan du også dele dine licenser med andre familiemedlemmer og venner ved at invitere dem til din My F-Secure-gruppe.